Странице

субота, 04. август 2012.

[Re-Post] Sejo Pitic - Diskografija (1972-2001)

__________________________________________
__________________________________________
1972 - Ako Zelis Moju Ljubav
1975 - Ti Ti Sto Varas
1980 - Plava Zena Topla Zima (Singl)
1981 - Plava Zena, Topla Zima
1982 - Bosanac
1984 - Sve Je Varka
1985 - Zao Mi Je
1999 - Izvorne CD 1
1999 - Izvorne CD 2
2001 - Iz Kulturne Bastine
__________________________________________
1972 - Ako Zelis Moju Ljubav
Ako Zelis Moju Ljubav
Veceras Case Ne Zali

1975 - Ti Ti Sto Varas
Ti Ti Sto Varas
Zazalices Jednog Dana

1980 - Plava Zena Topla Zima
Plava Zena Topla Zima
Najdraza Ljubavi

1981 - Plava Zena, Topla Zima
Plava Zena, Topla Zima
Lelo Moja
Najdraza Ljubavi
Bosanski Lovac
Prva Ljubav - Slatko Pice (Dina)
Noci Plave Kraj Morave
Majka Zove Pasu Sokoliju
Sa Gradacca Bijele Kule
Zaplakala Moja Draga
Daleko Je Selo Pridvorice

1982 - Bosanac
Bosanac
Mjesto Ti Je S Moje Desne Strane
Plava Zena Topla Zima
Za Rastanak Ja Sam Kriv
Juce Sam Ti Milovao Sina
Stegni Mi Ruku Jace
Nocas Nocas
Zarasle Su Staze Moje

1984 - Sve Je Varka
Sve Je Varka
Usamljeni Covjek
Tebe Jos Nema
Mene Volis A Sve Znas O Njoj
I Sad Bih Te Ljubio
Hiljadu Kisa U Meni Pada
Ne Znam Sta Cu Ne Znam Gdje Cu
Ptico Moja Lutalico
Susrele Se Oci

1985 - Zao Mi Je
Zao Mi Je
Sjeti Se Nina
Doslo Vrijeme Da Sabiram
Leti Golubice Bijela
Zanjihala Mahalom
Trazicu Utjehu
Od Zivota Sve Uzimam
Zumbul Cvijete

1999 - Izvorne CD 1
Bosno Moja
Tebi Majko Misli Lete
Hanuma
U Stambolu Na Bosforu
Asikuje Adem Aga
Gledaj Me Draga
Put Putuje Latif Aga
Sa Igmana
Kad Ja Podjoh Na Bembasu
Oj Ilidzo Vijetu Bosne
Sedamdeset I Dva Dana
Haj Ja Prosetah
Kolika Je Ta Na Moru Galija

1999 - Izvorne CD 2
U Lijepom Gradu Visegradu
Da Zna Zora
Kad Ja Podjoh Aman
Stara Staza
Moj Konjicu Laki Lagani
Vrbas Voda Nosila Jablana
Malenim Sokakom Ne Prolazim Vise
Zasto Svices Tako Rano
Gornju Tuzlu Opasala Guja
Ja Ne Zalim Sto Ostarih
Safa
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Harmoniko Moja

2001 - Iz Kulturne Bastine
Oj Curice, Dina Ti
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Gledaj Me Draga
Zasto Svices Tako Rano
Kad Ja Podjoh, Aman
Vrbas Voda Nosila Jablana
Kolika Je Ta Na Moru Galija
__________________________________________
__________________________________________
MIRROR LINK
__________________________________________

Нема коментара:

Постави коментар