Странице

среда, 10. април 2013.

Jovan Perisic - Diskografija (1998-2011)

_______________________________________
_______________________________________
1998 - Zbogom Lazne Ljubavi
1999 - Covek Kafanski
2001 - Sve Cu Da Razbijem
2004 - Premija
2007 - Dolazim
2009 - Poleti Ljubavi
2011 - Znas Me Znam Te
Bonus
_______________________________________
1998 - Zbogom Lazne Ljubavi
Zbogom Lazne Ljubavi
Samo Jednom Srce Voli
Nemojte Me Zvati
Bez Tebe Je Vreme Stalo
Oziljci
Ja Nocas Placam Sve
Fatalna Zena
Tamna Strana Mog Zivota
Tu Na Srcu Mom
Pomozi Mi Boze

1999 - Covek Kafanski
Bozija Kazna
Crno Oko
Treca Smena
Otrovna Strela
Bez Tebe Je Vreme Stalo
Sta Li Mi To Radis
Jos Uvek Te Volim
Neko Ima Sve
Covek Kafanski
O Da Li Znas
I Zanesen Tom Lepotom

2001 - Sve Cu Da Razbijem
Sve Cu Da Razbijem
Ostala Si U Mom Srcu
Rekao Sam Zbogom A Ne Dovidjenja
Dva Kofera
Pahuljo Bela
Stobom Je Najbolje
Ne Vracaj Mi Srce Moje
Lutalica
Miris Zavicaja
Nagorkinjo Vilo

2004 - Premija
Zavodljiva
Lazu Te Ljudi
Premija
Pustite Jos Ove Noci
Odose Stari Vozovi
Duge Noci
Duh Koji Hoda
Drugovi Izdajice

2007 - Dolazim
Dolazim
Bumerang
Moje Najmilije
Bogatas
Igraj, Igraj
Gde Mi Je Pamet Bila
Nikada Se Promeniti Necu
Ljubavi

2009 - Poleti Ljubavi
Sunce Se Radja
Begunac Od Ljubavi
Poleti Ljubavi
Pustite Me Da Je Prebolim
Rekom Bola
Ulice Nase Ljubavi
Care, Care
Nek Grmi Seva

2011 - Znas Me Znam Te
Bicu Stobom Sve Dok Bude Vina
Lane
Srce Beskuca
Igraj
Znas Me Znam Te
Ja Jos U Ljubav Verujem
Nije Moje Bilo Vilo
Tvoje Malo Meni Znaci Mnogo

Bonus
Sampanjac (Duet Ivana Elektra)
Ljubav Me Je Otrovala (Duet Maratonci 021)
_______________________________________
_______________________________________
MIRROR LINK
_______________________________________

2 коментара: