Странице

недеља, 22. јул 2012.

[Re-Post] Novica Negovanovic - Diskografija (1968-2003)

    
Novica Negovanovic - Diskografija
 (1968-2003) 1.Deo - 2.Deo - Uzivo
________________________________________________
1968 - Singl
1971 - Singl
1971 - Singl I
1971 - Singl II
1973 - Singl
1973 - Singl I
1974 - Singl
1974 - Singl I
1975 - Singl
1975 - Singl I
1975 - Singl II
1975 - Ti Andjeo A Ja Djavo
1976 - Prodje Leto Trideseto
1976 - Singl
1976 - Singl II
1976 - Singl III
1977 - Moje Najlepse Pesme
1977 - Novica I Predrag Negovanovic
1977 - Singl I
1978 - Duet Zorica Brunclik & Novica Negovanovic
1978 - Singl
1978 - Singl I
1979 - Oprostajna Noc
1979 - Selo Moje Kraj Morave
1979 - Singl
1979 - Singl I
1979 - Singl II
1981 - Brzo Zivim
1981 - Singl
1982 - Sanjao Sam Da Se Zenim
1982 - Singl
1983 - Narodna Kola
1984 - Zar Sam Stranac U Svom Kraju
1985 - Koktel Sa Prethodnih Ploca
1986 - Sta Se To Samnom Desava
1986 - Vogosce 86
1989 - Ti Si Zakon Moje Duse
1992 - Koktel
2000 - Ako Bog Da
2003 - Antologija Najlepsih Kola
+ Uzivo
________________________________________________
________________________________________________
1968 - Singl
Lolino Kolo
Zasto Te Pre Ne Sretoh

1971 - Singl
Sve Bledi Sve Nestaje
Jos Vencanja Zvona Zvone

1971 - Singl I
Kameno Srce
Daj Da Zora Nikad Ne Svane

1971 - Singl II
Pericino Kolo
Adransko Kolo
Lolino Kolo
Kraljevcanka

1973 - Singl
Zna Jedino Jedna Zena
Zasto Te Pre Ne Sretoh

1973 - Singl I
Pocet Cemo Sve Iznova
Ja Zelim Da Te Ljubim

1974 - Singl
Ljubomoro Ljubomoro
Koga Li Si Usrecila

1974 - Singl I
Ti Andjeo A Ja Djavo
Pet Do Dvanaest Za Nas Dvoje

1975 - Singl
Kad Kroz Selo Prodjem
Pozdravi Mi Staru Majku

1975 - Singl I
Prodje Leto Trideseto
Svet Je Mali Srescemo Se

1975 - Singl II
Noletovo Kolo
Didino Kolo

1975 - Ti Andjeo A Ja Djavo
Ti Andjeo A Ja Djavo
Pet Do Dvanaest Za Nas Dvoje
Kad Kroz Selo Prodjem
Pozdravi Mi Staru Majku
Ja Zelim Da Te Ljubim
Ljubomoro Ljubomoro
Koga Li Si Usrecila
Zna Jedino Jedna Zena
Pocet Cemo Sve Iznova
Zasto Te Pre Ne Sretoh

1976 - Prodje Leto Trideseto
Prodje Leto 30-To
Ti Andjeo A Ja Djavo
Ko Godine Broji Starosti Se Boji
Kad Kroz Selo Prodjem
Ja Zelim Da Te Ljubim
Didino Kolo
Pocet Cemo Sve Iznova
Ljubomoro Ljubomoro
Zna Jedino Jedna Zena
Zauvek Sam Otiso
Pet Do Dvanaest Nas Dvoje
Noletovo Kolo

1976 - Singl
Ko Godine Broji Starosti Se Boji
Zauvek Sam Otiso

1976 - Singl II
Ti Cestitke Primas Za Udaju
Isto Nam Se Pise

1976 - Singl III
Ne Vracam Se Vise
Imam Oci Neposlusne

1977 - Moje Najlepse Pesme
Prodje Leto 30-To
Budi Moje Blago
Hasim Handanovic Pasko - Ja Garav A Ti Plava
Isto Nam Se Pise
Radisa Urosevic - Doci Cu Ti Nezvan U Svatove
Nocima Je Sanjam
Imam Oci Neposlusne
Muharem Serbezovski - Izdaico Srca Mog
Gvozden Radicevic - Prozivi Svoj Zivot Druze

1977 - Novica I Predrag Negovanovic
Gancetovo Kolo
Ibarsko Kolo
Jelenino Kolo
Musorecko Kolo

1977 - Singl I
Svaki Dan Bez Tebe Meni Znaci Malo
Ne Gubimo Vreme Vise (Hit Leta)

1978 - Duet Zorica Brunclik & Novica Negovanovic
Sta Sve Moze Asik Da Ucini (Duet Zorica Brunclik)

1978 - Singl
Osvajam Te Na Tenane
Dal Me Draga Ceka, Il Se Udala

1978 - Singl I
Jesi Lepa Al' Si Tudja
Poslednji Poljubac Necu

1979 - Oprostajna Noc
Oprostajna Noc
Sve Cu Dati A Nju Ne Dam
Svaki Dan Bez Tebe Meni Znaci Malo
Jesi Lepa Al Si Tudja
Stani Mala Garava
Zene Su Ko Cvece
Sviraj Nocas Violino
Osvajam Te Na Tenane
Dal Me Draga Ceka Il Se Udala
Pericino Kolo

1979 - Selo Moje Kraj Morave
Selo Moje Kraj Morave
Ti Si Vesnik Mog Proleca
Stoj Curo Stoj
Gasi Vatru Devojko
Biser Kolo
Ne Bih Selo Zamenio
Ako Volis Harmoniku Moju
Da Li S Drugim Delis Dom
Tebe Nema U Snovima Mojim
Melem Kolo

1979 - Singl
Zivote Druze Budi Bolji Drug
I Ja Imam Dusu Ljudi
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
1979 - Singl I
Sa Ovcara I Kablara (Gordana Stojicevic)
Kao Majku Volim Domovinu

1979 - Singl II
Moravski Biser
Melem Kolo

1981 - Brzo Zivim
Usne Su Ti Slatki Otrov
Gde Je Tvoje Mesto U Zivotu
Ostacemo Uvek Mladi
Ponosim Se Tobom Sine
Momacka Pesma
Brzo Zivim
Zaneo Te Tudji Krov
Voleo Sam Al Ovako Ne
Ja Garav A Ti Plava
Bolje Da Se Nismo Sreli

1981 - Singl
Usne Su Ti Slatki Otrov
Zaneo Te Tudji Krov

1982 - Sanjao Sam Da Se Zenim
Ako Ti Potrazim
Secanje
Slatka Mala Kao Med
Slatki Lov
Zelen Luk, Deda Sed
Sanjao Sam Da Se Zenim
Gde Je Nocas Otvoreno
Gresni Asker
Kceri Moja

1982 - Singl
Harmoniko Moja Stara
Vodenicar Na Moravi

1983 - Narodna Kola
Uzicko Kolo
Moravac
Biserka Kolo
Cacak Kolo
Kokonjiste
Sota
Sano Duso
Vranjanska Igra
Dzumbus Kolo
Zlatiborske Dvojnice

1984 - Zar Sam Stranac U Svom Kraju
Zar Sam Stranac U Svom Kraju
Tudje Sladje
Tece Reka Tece Gruza
Kameno Srce
Cigancica
Ako Si Mi Drugar Pravi
Struze Mile Suva Drva
Daj Da Zora Nikada Ne Svane

1985 - Koktel Sa Prethodnih Ploca
Brzo Zivim
Usne Su Ti Slatki Otrov
Ako Ti Potrazim
Gde Je Nocas Otvoreno
Moravac
Selo Moje Kraj Morave
Tece Reka Tece Gruza
Ponosim Se Tobom Sine
Kceri Moja
Uzicko Kolo

1986 - Sta Se To Samnom Desava
Sta Se To Sa Mnom Desava
Kad Umoran Budem Pao
Ta Me Zena Svuda Prati
Da Zna Jedna Zena
Sta Mi To Rade
Zaboravi Moje Ime
Ti Si Lepsi Deo Mog Zivota
Oj Srbijo
Jedna Reka U Mom Kraju

1986 - Vogosce 86
Stara Harmonika

1989 - Ti Si Zakon Moje Duse
Ti Si Zakon Moje Duse
Zivot Me Kune Voljena Zeno
Hej Mesece Brate
Svani Svani Vidovdane
Jedna Crnka Iz Beloga Grada
Poljubac Je Dorucak Najsladji (Duet)
Ljubomoro Daj Mi Mira Malo
Sta Cu Kuci Kad Sam Sam
Junak Nad Sudbinom
Ko To Peva Tuznu Pesmu

1992 - Koktel
Vodenicar Na Moravi
Selo Moje Kraj Morave
Ti Si Vesnik Mog Proleca
Stoj Curo Stoj
Gasi Vatru Devojko
Ne Bih Selo Zamenio
Ako Volis Harmoniku Moju
Da Li S Drugim Delis Dom
Tebe Nema U Snovima Mojim
Kokonjiste

2000 - Ako Bog Da
Ako Bog Da
Vracam Ti Se Majko
On Je Ovde Odrastao
Mene Niko Ne Razume
Prijatelji Moji
Vene Moje Cvece
Ti Lepotom Cuda Stvaras
Ne Cuju Se Pesme
Lutamo Svetom
Pobedise Dusu Suze
Ne Vredi Draga Zaliti
Nemam Nigde Nikog
Ne Znam Kako Da Te Vratim
Marija
Jedna Reka U Mom Kraju
Prodje Leto 30-To
Ti Andjeo A Ja Djavo
Kameno Srce

2003 - Antologija Najlepsih Kola
Adranski Vez
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
Kolo
Prode Leto Trideseto
Ako Bog Da
Ide Mile Lajkovackom Prugom
Ti Andeo A Ja Djavo
Ispod Palme Na Obali Mora
Hocemo Li U Sabac Na Vasar
Tebi Majko Misli Lete
Necu Ljeka Ni Ljekare
Oj Moravo
Lepeli Su Nano Gruzanke Devojke
A Gde Su Vam Momci
Rastao Sam Pored Dunava
Kolo 2
________________________________________________
________________________________________________
MIRROR LINKOVI
Novica Negovanovic - Diskografija
 (1968-2003) 1.Deo - 2.Deo - Uzivo
________________________________________________

Нема коментара:

Постави коментар