Странице

петак, 27. јул 2012.

[Re-Post] Nedeljko Bilkic - Diskografija (1963-2003)

Nedeljko Bilkic - Diskografija
(1963-2003) 1.Deo - 2.Deo - 3.Deo
______________________________________________
1963 - Izasla Si, Draga, Iz Secanja
1963 - Tebi, Majko, Misli Lete
1965 - Ljiljana
1965 - Melodije Ilidze
1965 - Pjesma Bugojnu
1966 - Beogradski Sabor 1
1966 - Beogradski Sabor 2
1967 - Ilidza
1967 - Svice, Svice Rujna Zora
1968 - Beogradski Sabor
1968 - Ilidza
1968 - Pade Listak Narandze
1968 - Pet Stotina Dana
1969 - Dusica I Nedeljko Bilkic
1969 - Ilidza
1969 - Ilidzanko, Bosanko
1969 - U Senci Maslina
1969 - Veseli Se Srce Moje
1970 - Festival Jesen 1969
1970 - Ilidza
1970 - Nedeljko I Dusica Bilkic
1970 - Nezenja Sam
1970 - Stani Sudbino, Stani
1971 - Autobus Kolo
1971 - Nedelko Bilkic I Nedzad Salkovic
1971 - Pesma Leta Vranje
1971 - Poslednja Nada
1972 - Kad Pjevaju Veseli Bosanci
1972 - Ne Zali Je, Druze Moj
1972 - Pjesmom Tudja Srca Grijem
1972 - Prolazi Zivot
1972 - Sevdalinko, Pjesmo Najmilija
1973 - Djulo, Djulizaro
1973 - Moj Zivote
1973 - Nedeljko I Dusica Bilkic
1973 - Veseli Bosanci
1974 - Doziva Me Ljubav Njena
1974 - Nahoce Sam
1974 - Omile Mi Selo Nahorevo
1974 - Tebi, Majko, Misli Lete
1974 - Zemljace, Jarane
1975 - 30 godina SD Crvena Zvezda
1975 - Ala Imas...
1975 - Jugoslovenski Festival Pariz
1975 - Kuca Je Bez Tebe Prazna
1975 - Ne Gledaj Me Predugo
1975 - Ne Pitaj Me Stara Majko
1976 - Evo Brace Iz Susjednog Sela
1976 - Kad Bi Mog'o Da Se Podmladim
1976 - Nema Mira U Ljubavi Nasoj
1977 - Casa Vina Lijeci Rane
1977 - Dusica I Nedeljko Bilkic
1977 - Soko
1978 - Dusica I Nedeljko Bilkic
1978 - Odmori Se, Majko
1979 - Dusica I Nedeljko Bilkic
1979 - Mujo Kuje
1979 - Sa Pjesmom ]u Umrijeti
1979 - Sto Se Tako Ljudi Cude
1980 - Da Li Nekog Ljubis
1980 - Prosetao Mujo Mlad
1982 - Milion Poljubaca
1984 - Ja Ciganski Volim
1985 - Most Do Moga Zavisaja
1986 - Idemo Dalje
1988 - Lutao Sam Putevima
1990 - Stanite Godine
1997 - Potrosio Jedan Zivot
1998 - Kad Umoran Budem Pao
1999 - Srusili Su Mostove
2003 - Drino Vodo
______________________________________________
______________________________________________
1963 - Izasla Si, Draga, Iz Secanja
Izasla Si Draga Iz Secanja
Gdje Se Ono Cerko Cuju Pjesme
Okreni Se Niz Djul Bastu
Mehmeda Je Stara Majka Karala

1963 - Tebi, Majko, Misli Lete
Tebi, Majko, Misli Lete
Svugdje Kisa
Moj Beharu
Titrala Se Djevojcica

1965 - Melodije Ilidze
Ne Pitaj Me Stara Majko
Ans. Radojke I Tineta Zivkovic - Nova Dubravka Kolo
Nada Mamula - Srce Moje Samo Zna Za Tugu
Sava Jeremic - Koranka Kolo

1965 - Pjesma Bugojnu
Pjesma Bugojnu
Samo Ti Me, Majko, Volis
Sarajke Djevojke
Dodji Mi, Dodji, Draga

1967 - Ilidza
Sitno Pismo
Bez Ljubavi Sve Je Pusto
Zaim Imamovic - Azemina
Zaim Imamovic - Zasto Me Ne Volis

1968 - Beogradski Sabor
Doci Ces Nekad
Duet Petar I Dragan Tanasijevic
          - Ima Jedan Cardak Stari
Nedzad Salkovic - Fikreta
Zaim Imamovic - Nema Te Nema

1968 - Ilidza
Ti Pripadas Drugome

1968 - Pet Stotina Dana
Pet Stotina Dana
Oj, Vrbasu, Ti Mi Cuvas Tajnu
Lijepi Li Su Mostarski Ducani
Fatima

1969 - Dusica I Nedeljko Bilkic
Sto Me, Majko, Jednog Rodi
Zbog Ljubavi Izgubljene
Dragi, Dragi Moj
Jednog Momka, Majko, Volim

1969 - Ilidza
Ilidzanko, Bosanko
Vasilija Radojcic - Zbogom, Ostaj Moja Ljubavi
Nedzad Salkovic - Idi, Mene Ostavi
Ismet Krcic - Devojacke Suze

1969 - U Senci Maslina
U Senci Maslina
Rodni Kraj
Ostaj Ovde (Ligo, Ligo Na Me Sinititis)
Glavu Gore, Druze Moj (Oso Aksizis Esi)

1970 - Ilidza
Sevdalinko, Pjesmo Nasa
Zika Nikolic - Uspomene Moje, Uspomene Davne

1970 - Stani Sudbino, Stani
Stani Sudbino, Stani
Tanja
Ja Mlad Pijem Noci
Pjevaj, Bosno

1971 - Autobus Kolo
Nedeljko, Lepa, Mira, Dragoslava, Tozovac - Autobus Kolo (Uz Narodni Orkestar)
Nada Knezevic I Predrag Gojkovic - Autobus Kolo (Uz Dzez Orkestr)

1971 - Poslednja Nada
Poslednja Nada (Sabor)
Leskovacko, Vragolansko

1972 - Kad Pjevaju Veseli Bosanci
Kad Pjevaju Veseli Bosanci

1972 - Pjesmom Tudja Srca Grijem
Pjesmom Tudja Srca Grijem

1972 - Prolazi Zivot
Prolazi Zivot
Samo Jedan Dan

1972 - Sevdalinko, Pjesmo Najmilija
Sevdalinko, Pjesmo Najmilija
Zejfula

1973 - Djulo, Djulizaro
Djulo, Djulizaro (Sabor)
Evo Srcu Mom Radosti

1974 - Doziva Me Ljubav Njena
Doziva Me Ljubav Njena (Sabor)
Pozdrav Majci

1974 - Tebi, Majko, Misli Lete
Tebi Majko Misli Lete
Ja Mlad Pijem Noci
Amanet Mi Babo Ostavio
Lijepi Li Su Mostarski Ducani
Zbog Ljubavi Izgubljene
Kuda Vodis Stazo Moja
Pjesma Bugojnu
Svice, Svice, Rujna Zora
Pjevaj Mi Bolan
Stani Sudbino, Stani
Nezenja Sam
Krcma U Planini

1975 - Ne Pitaj Me Stara Majko
Ne Pitaj Me Stara Majko
Bez Ljubavi Sve Je Pusto
Ilidzanko, Ti Bosanko
Pet Stotina Dana
Veseli Se Srce Moje
Leskovcanko, Vragolanko
Sevdalinko, Pjesmo Najmilija
Casa Vina Lijeci Rane
Rodjendan Je Meni
Ne Zali Je, Druze Moj
Fatima
Sedamdeset I Dva Dana

1977 - Casa Vina Lijeci Rane
Amanet Mi Babo Ostavio
Ti Si Sve Sto Imam
Dusica Bilkic - Sasa
Dusica Bilkic - Stari Park
Lepa Lukic - Sve Se Cuje, Sve Se Zna
Krcma U Planini
Leskovacko, Vragolansko
Ja Mlad Pijem Noci
Casa Vina Lijeci Rane
Pjesma Bugojnu

1979 - Mujo Kuje
Odmori Se, Majko
Lazno Pisah Tebe Iz Pecalbe
Bosanci Su Dobri Ljudi
Hej, Kosuto Izgubljena
Mujo Kuje
Kuca Je Bez Tebe Prazna
Tvoj Otac I Mati Nasu Ljubav Kvare
Sam Od Sebe Bezim
Tanja
Prolazi Zivot
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
1965 - Ljiljana
Ljiljana
Oj, Devojko, Pod Brdom
Jesen Zri, Svadba Vri
Oj, Sudbino, Ja Te Pitam

1966 - Beogradski Sabor 1
Predrag Gojkovic - Od Kada Se Rastadosmo
Predrag Gojkovic - Zeljan Sam Te Uvek, Draga
Sto Me Ljubav, Majko, Mori
Godine Su Prohujale

1966 - Beogradski Sabor 2
Zavicaju, Ah Moj Mili Kraju
Radulovic-Jovanovic - Putem Dragi Prolazi
Vasilija Radojcic - Haj, Susrela Sam
Zekerijah Djezic - Behar Pade

1967 - Svice, Svice Rujna Zora
Svice, Svice, Rujna Zora
Hatifa
Pjevaj Mi, Bolan
Sedamdeset I Dva Dana

1968 - Pade Listak Narandze
Pade Listak Narandze
Vidjeh Cudo I Nagledah Ga Se

1969 - Ilidzanko, Bosanko
Ilidzanko, Bosanko
Krcma U Planini
Ti Pripadas Drugome
Rodjendan Je Meni

1970 - Nedeljko I Dusica Bilkic
Nikada Nece Biti Kao Pre
Stara Lipa Ne Mirise

1971 - Nedelko Bilkic I Nedzad Salkovic
Zdravo Bili Krajsnici
Razdragano Srce

1973 - Moj Zivote
Moj Zivote
Kad Rastanak Dodje
Skitnica Sam Sada, Majko
Talasi, Talasi

1973 - Nedeljko I Dusica Bilkic
Suzama Se Oprastam Od Tebe
Dusanka

1974 - Nahoce Sam
Nahoce Sam
Niko Ne Zna Kako Mi Je
Tvoj Otac I Mati Nasu Ljubav Kvare
Prijatelju, Ciganine, Sviraj, Sviraj

1975 - 30 godina SD Crvena Zvezda
Grupa San - Zvezdina Pesma
Zlatko Golubovic - Rodjendanska Pesma
Crvena Zvezda
Milena Dravic - Crvena Zvezda

1975 - Jugoslovenski Festival Pariz
Zelje Su Nam Iste, Druze
Doleti Pjesmo

1976 - Kad Bi Mog'o Da Se Podmladim
Kad Bi Mogo Da Se Podmladim
Smijem U Glavu Da Se Kladim

1978 - Dusica I Nedeljko Bilkic
Voleo Sam Sve Sto I Ti Volis
Most Ljubavi Potonuo Nije

1979 - Sa Pjesmom Cu Umrijeti
Sto Se Tako Ljudi Cude
Otvori Prozor, Ljubavi Moja
Ti Si Moja Ljubav Prva
Sa Pjesmom Cu Umrijeti (Kad Umoran Budem Pao)
Ovaj Zivot Za Mene Ne Vazi
Aj, Od Kako Je Banja Luka Postala
Pod Tuzlom Se Zeleni Meraja

1979 - Sto Se Tako Ljudi Cude
Sto Se Tako Ljudi Cude
Otvori Prozor, Ljubavi Moja

1980 - Da Li Nekog Ljubis
Da Li Nekog Ljubis
Ima Mjesta Za Nas Dvoje

1982 - Milion Poljubaca
Milion Poljubaca
Dvije Zlatne Burme
Lijepa Miro
Nemoj Da Me Ostavljas
Cetrdeset Godina
Kad Mi Dodjes Majko
Lutao Sam Dugo
Sjecas Li Se Vuce Krajisnice
Ne Diraj Me Arsuze
Vojnicko Pismo

1984 - Ja Ciganski Volim
Ja Ciganski Volim
Ko Ce Svate Da Doceka
Zvao Sam Te Srecom
Nama Tako Malo Treba
Gde Je Teze, Tu Preteze
Umoran Se Vracam
Krenuo Sam Ja U Svet
Cud Je Zenska, Smijesna Rabota
Nikad Vise

1985 - Most Do Moga Zavicaja
Most Do Moga Zavicaja
Ona Je Otisla, Majko
Zivot Cu Tebi Da Dam
Za Rodnim Krajem Placem Ja
Hej, Biljana
Ostaj Ovde
Lijepa Mara
Nisam Stig'o Ni Tamo Ni' Vamo

1986 - Idemo Dalje
Gde Li Je
Zuta Proja
Jaran
Bela Zora
Sve Subota Po Subota
Idemo Dalje
Razdaljina
Most Do Moga Zavicaja
Nema Vise Moje Majke

1997 - Potrosio Jedan Zivot
Potrosio Jedan Zivot
Nikad Ne Kazem Ne
Zivot Roman Pise
Kazi Duso Moja
Ne Pomaze Bog
Slava
Samo Da Je Vidim
Krcma U Planini
Ja Mlad Pijem Noci
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
1969 - Veseli Se Srce Moje
Veseli Se Srce Moje
Oci Su Mi Umorne Od Sna
Zbog Ljubavi Izgubljene
U Mom Kraju Behar Cvjeta

1970 - Festival Jesen 1969
Svirajte, Svirajte
Dragoslava Gencic - Pusti Me, Majko

1970 - Nezenja Sam
Nezenja Sam
Kad Bi Moja Majka Znala
Ljubavi Ostani Tu
Cemu Srebro, Cemu Zlato

1971 - Pesma Leta Vranje
Lepa Lukic - Ljudi, Ko Zna Leka Srcu Mom
Casa Vina Lijeci Rane

1972 - Ne Zali Je, Druze Moj
Ne Zali Je, Druze Moj
Kuda Vodis Stazo Moja
Amanet Mi Babo Ostavio
Okiceni Svatovi

1973 - Veseli Bosanci
Kad Pjevaju Veseli Bosanci
Bosanko, Djevojko, Rumena Jabu

1974 - Omile Mi Selo Nahorevo
Omilje Mi Selo Nahorevo (Ilidza)
Tarabe Bih Preskakao

1974 - Zemljace, Jarane
Zemljace, Jarane
Pjesma Bugojnu

1975 - Ala Imas...
Ala Imas...
U Mahali Pusta Kula Stara

1975 - Kuca Je Bez Tebe Prazna
Kuca Je Bez Tebe Prazna
Propast Sveta Nece Biti Sto Ja Odlazim

1975 - Ne Gledaj Me Predugo
Ne Gledaj Me Predugo (Hit Parada)
Ti Si Sve Sto Imam

1976 - Evo Brace Iz Susjednog Sela
Evo Brace Iz Susjedna Sela
Preko Polja Trapcu Kola

1976 - Nema Mira U Ljubavi Nasoj
Nema Mira U Ljubavi Nasoj
Sam Od Sebe Bezim

1977 - Dusica I Nedeljko Bilkic
Sedam Godina Srece
Moj Leptiru

1977 - Soko
Soko (Sabor)
Djevo, Djevo, Sto Mi Ljubav Kratis

1978 - Odmori Se, Majko
Odmori Se, Majko
Lazno Pisah Tebi Iz Pecalbe

1979 - Dusica I Nedeljko Bilkic
Nikad Vise
Nije Zlato Sve Sto Sija

1980 - Prosetao Mujo Mlad
Prosetao Mujo Mlad
Aj,Vino Piju Dva Mila Jarana
Aj, Od Kako Sam Sevdah Svezo
Oj, Djevojko, Pod Brdom
Aj, Imal' Jada Kad Aksam Pada
Ide Jovo Potokom
Platno Bijeli Sarajka Djevojka
Lijepi Li Su Mostarski Ducani
Ne Pitaj Me Stara Majko
Sinoc Dodje Tudje Momce
Kradem Ti Se U Veceri
Je L' Ti Zao Sto Se Rastajemo

1988 - Lutao Sam Putevima
Lutao Sam Putevima
Na Aleji Vrela Bosne
Sta Da Vam Pjevam Jos
Ne Brini Ti Za Mene
Pjevala Je Semsa Mala
Nosim Te U Srcu, Zemljo Moja Mila
Eh, Sto Mi Je Zivot
Neka Se Vino Toci

1990 - Stanite Godine
Idem Kuci, Majko
Necu Je Ko Uspomenu
Asiklije
Stanite Godine
Zene, Zene
Sta Cu Kuci
Skitnica
Hej, Djulbasto

1998 - Kad Umoran Budem Pao
Lazni Drugovi
Ranila Me
Siroce (Duet Dani)
Prolazi Zivot
Da Li Je Bar Tebi Bolje
Slatki Otrov
Amerika Nema Lovcen
Oci Su Mi Umorne Od Sna
Dva Zrna Grozdja
Kad Umoran Budem Pao

1999 - Srusili Su Mostove
Srusili Su Mostove
Ti Si Osmeh Moga Jutra
Lepo Mi Je
Na Sedmom Nebu
Moj Zivot Prolazi
Oteto Je Prokleto
Kad Srce Nekome Das
Krijem Da Te Volim
Gledam Suzu Na Dnu Case
Miro, Mirjana

2003 - Drino Vodo
Drino Vodo
Ne Gledaj Me
Ne Odlazi
Nocas Jedna Suza
Oci Su Mi Umorne Od Sna
Moja Djeca
Hitao Je Sinak Majci
Beli Grade
Nemoj, Nemoj Draga
______________________________________________
______________________________________________

Нема коментара:

Постави коментар