Странице

недеља, 30. септембар 2012.

[Re-Post] Danilo Zivkovic - Diskografija (1966-1983)

________________________________________
1966 - Oj, Mladosti Moja Rana
1967 - Danas Imam Sastanak
1967 - Ne Cekaj Me Na VeCeru, Majko
1967 - Zbog Tebe Sam Tarabe Preskako
1968 - Beogradski Sabor
1968 - Cujes Li Me Gazda Zile
1969 - Sta Jos Mogu Da Ti Pruzim
1969 - Sve Prolazi
1969 - Volesmo Se, Draga, Tajno
1970 - Ja Sam Gazda U Kuci
1970 - Zena Me Je Napustila
1971 - Moj Zivot Je Tuzna Pesma
1972 - Imao Sam Deset Zena
1973 - Ala Brzo Prodjose Mi Dani
1973 - Oj, Maro, Mariko
1974 - Jugoslavijo
1975 - Pokloni Mi Pletenice
1975 - Resio Sam Da Se Zenim
1976 - Abronose Govore
1976 - Ne Zalite Zice, Tamburasi
1977 - Ajmo Na Salas
1977 - Vera Ivkovic I Danilo Zivkovic
1978 - Jugoslavijo
1979 - Kocijasu, Zaustavi Konje Vrane
1980 - Dvanaest Mojih Pesama
1981 - Sar Planino Visoka
1982 - Da Tebe Nema Sta Bi Bilo
1983 - Ej, Deda Jeremija
________________________________________
________________________________________

1966 - Oj, Mladosti Moja Rana
Oj, Mladosti Moja Rana
U Zvorniku, Starom Gradu
Hajte,Hajte, Kiceni Svatovi
Imao Sam Jednu Curu


1967 - Danas Imam Sastanak
Danas Imam Sastanak
Na Livadi Igra Kolo Sareno
Sto Me Draga Zaboravi
Setao Sam Sumicom


1967 - Ne Cekaj Me Na Veceru, Majko
Ne Cekaj Me Na Veceru, Majko
Zao Mi Je Moga Momkovanja
Sinoc Sretoh Devojcicu
Pesma Zavicaju


1967 - Zbog Tebe Sam Tarabe Preskako
Zbog Tebe Sam Tarabe Preskako
U Ljubavi Nesrecan Sam
Pokraj Puta Kosio Sam
Komisanje


1968 - Beogradski Sabor
Lepa Lukic - Gde Je Sreca
Meho Puzic - Sta Se Ono Tamo Zbiva
Dzevad Ibrahimagic - Bona Zlato Bona B
Duet Ivkovic-Zivkovic - Pjesma, Kolo, Harmonika


1968 - Cujes Li Me Gazda Zile
Cujes Li Me, Gazda Zile
Na Sve Strane Price Kruze
Imam Sina Miladina
Jedinica Kcerka Bila


1969 - Sta Jos Mogu Da Ti Pruzim
Sta Jos Mogu Da Ti Pruzim
Pesmo Moja, Progovori
Mladost Ode
Eto Tako Zivim Ja


1969 - Sve Prolazi
Sve Prolazi
Zasjace Sunce
Nisam Kriv Sto Sam Siromah
Ja Nemam Sta Da Dajem


1969 - Volesmo Se, Draga, Tajno
Volesmo Se, Draga, Tajno
Neko Vise, Neko Manje Ljubi
Cura Mala Rublje Prala
Detelina Pokosena Mlada


1970 - Ja Sam Gazda U Kuci
Ja Sam Gazda U Kuci
Imam Zenu Mnogo Ljenu
Sirotinjo I Bogu Si Teska
Kazu Ljudi


1970 - Zena Me Je Napustila
Zena Me Je Napustila
Dobro Dosli U Moj Dom
Celog Veka Nesto Radis
Sto Si Mi Tuzan


1971 - Moj Zivot Je Tuzna Pesma
Moj Zivot Je Tuzna Pesma
Svaka Zena
Djura Pijandura
Sam Na Svetu


1972 - Imao Sam Deset Zena
Imao Sam Deset Zena
Lino Andjelino


1973 - Ala Brzo Prodjose Mi Dani
Ala Brzo Prodjose Mi Dani
Sta Je S Tobom Radovane


1973 - Oj, Maro, Mariko
Oj Maro, Mariko
Sto Je Tudje, To Je Sladje


1974 - Jugoslavijo
Jugoslavijo
Moj Dunave, Reko Duga


1975 - Pokloni Mi Pletenice
Pokloni Mi Pletenice
Joj, Selo Moje


1975 - Resio Sam Da Se Zenim
Resio Sam Da Se Zenim
Sta Je Stobom Radovane
Pokloni Mi Pletenice
Lino Andjelino
Kad Se Setim Tvoje Ljubavi
Moj Dunave, Reko Duga
Mislio Sam Svaki Dan
Drugar Mi Se Zeni
Joj Selo Moje


1976 - Abronose Govore
Abronose Govore
Pusta Stoji Carsija


1976 - Ne Zalite Zice, Tamburasi
Ne Zalite Zice Tamburasi
Voleo Sam Devojku Iz Backe


1977 - Ajmo Na Salas
Ajmo Na Salas
Sta Bi Bilo, Ko Bi Znao


1977 - Vera Ivkovic I Danilo Zivkovic
Vera Ivkovic - Obrane Su Jabuke Rumene
Vera Ivkovic - Pogledaj De Mala Moja
Vera Ivkovic - Vrti, Vrti Kolo
Vera Ivkovic - Karanfil Se Na Put Sprema
Celog Veka Nesto Radis
Imam Sina Miladina
Resio Sam Da Se Zenim
Ja Sam Gazda Kod Kuce
Eto Tako Zivim Ja
Sta Je Stobom Radovane
Imam Zenu Mnogo Lenju


1978 - Jugoslavijo
Jugoslavijo
Radimo Slozno


1979 - Kocijasu, Zaustavi Konje Vrane
Kocijasu, Zaustavi Konje Vrane
Milovane, Milovane


1980 - Dvanaest Mojih Pesama
Vera Ivkovic - Ej, Dala Sam Ti Oci Vrane
Rade Krstic - Zasto Mladost Prolazi
Snezana Djurisic - Cini Mi Se, Cini,07.10.1980
Kocijasu, Zaustavi Konje Vrane
Vera Ivkovic - Sviraj Svirce U Tu Zicu
Jugoslavijo
Zika Ivkovic - Volis Li Me Isto Kao Nekad
Saveta Jovanovic - Dodji, Brate, Da Docekas Svate
Vera Ivkovic - Kazi Mi Dragi, Kako Da Te Zove


1981 - Sar Planino Visoka
Sar Planino Visoka
Ljuto Kune Nislija


1982 - Da Tebe Nema Sta Bi Bilo
Danilo
Neka Vreme Stane
Bezimena
Ako Me Jos Volis
Igrajmo
Sto Se Mala Uobrazi
Maramica Svadbena
Bas Je Cudna Moja Mati
Jedna Je Ljubav
Lepotice Sremcice


1983 - Ej, Deda Jeremija
Ej, Deda Jeremija
Idi Sto Pre
Ja Sam Gazda U Kuci
Prazne Baste Restorana
Gotovo Je, Gotovo
Merak Mi Je
Drum Dugacak, Kola Trula
Mala Moja Namiguso
Resio Sam Da Se Zenim
________________________________________
________________________________________
MIRROR LINK
________________________________________

1 коментар:

  1. Prelepo.Hvala na zadovoljstvu koje nam pružate sa odlično postavljenom muzikom na Blogu.

    ОдговориИзбриши