Странице

понедељак, 23. јул 2012.

[Re-Post] Beba Selimovic - Diskografija (1961-1988)

______________________________________________
______________________________________________
1961 - Danju Slusam Pjesme Tuzne
1962 - Po Mojoj Basci Zumbuli Cvetaju
1964 - Tugo Moja
1965 - Tiho Teci Vodo Moscanice
1966 - Ilidza 1
1966 - Ilidza 2
1966 - Kraj Potoka Bistre Vode
1967 - Ilidza
1968 - Vrati Mi Se, Ljubavi
1969 - Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
1970 - Na Zemlji Se Jednom Dise
1970 - O Cuti, Cuti Srce Moje
1971 - Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
1971 - Placem Ja, Placi Ti
1972 - Oprosti, Oprosti
1972 - Ostaje Jos Jedan Dug
1972 - U Srcu Mome Zivis Ti
1973 - Zbogom
1974 - Pruzi Mi Ruke
1975 - Samo Ti
1977 - Tuzno Je Nebo Ljubavi
1978 - Svu Noc Sam Te Cekala
1979 - Poletjela Dva Goluba
1979 - Voljeni, Ljubljeni
1984 - U Srcu Mome Zivis Samo Ti
1988 - S' One Strane Plive
______________________________________________
1961 - Danju Slusam Pjesme Tuzne
Danju Slusam Pjesme Tuzne
Proljece Se Budi

1962 - Po Mojoj Basci Zumbuli Cvetaju
Po Mojoj Basci Zumbuli Cvetaju
Bol Boluje Mlado Momce

1964 - Tugo Moja
Tugo Moja
U Avliji
Dani Dugi K'o Godina
Jorgovane, Cvijece Plavo

1965 - Tiho Teci Vodo Moscanice
Tiho Teci Vodo Moscanice

1966 - Ilidza 1
Zaim Imamovic - Oj, Ilidzo
Zehra Deovic - Sa Istoka Sunce Milo
Safet Isovic - Po Zvijezdanom Nebu Mjesec Krece
Kazi Majci Bibo Kceri Mila

1966 - Ilidza 2
Sabah Zora
Aleksandar Dejanovic - Imao Sam Devojcicu
Zora Dubljevic - Oh, Da Ti Je Samo Znati

1966 - Kraj Potoka Bistre Vode
Kraj Potoka Bistre Vode
Noc Je Pusta
Mene Moja Zakjinjala Majka

1967 - Ilidza
Nedzad Salkovic - Rastanak
Zora Dubljevic - Stalno Sanjam Tvoje Oci
Prolaze Dani
Salem Trebo - Na Ledini Kraj Potoka

1968 - Vrati Mi Se, Ljubavi
Vrati Mi Se, Ljubavi
Dovidjenja
Ah, Ljubav, Ljubav
Prolaze Dani

1969 - Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
Mene Mati Ruzi
Dodji Mi, Proljecu Mladosti
Oj, Proljece Mirisno

1970 - Na Zemlji Se Jednom Dise
Na Zemlji Se Jednom Dise
Tecite Suze

1970 - O Cuti, Cuti Srce Moje
O Cuti, Cuti Srce Moje
Dodji Makar Jedan Dan

1971 - Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
Ah Ljubav, Ljubav
O Cuti, Cuti, Srce Moje
Placem Ja, Places Ti
Dani Dugi
Oj, Proljece Mirisno
Prolaze Dani
Mene Moja Zaklinjala Majka
Tugo Moja
Tecite Suze
Dodji Mi, Proljecu Mladosti
Uspomeno, Uspomeno

1971 - Placem Ja, Placi Ti
Placem Ja, Placi Ti
Uspomeno, Uspomeno

1972 - Oprosti, Oprosti
Oprosti, Oprosti
Ostani, Ostani

1972 - Ostaje Jos Jedan Dug
Ostaje Jos Jedan Dug
Sto Godina

1972 - U Srcu Mome Zivis Ti
U Srcu Mome Zivis Ti
Ja Lutam

1973 - Zbogom
Zbogom (Ilidza)
Dosta Je Bilo Suza
Mene Moja Majka Gleda Sa Cardaka
Mene Mati Ruzi
Dodji Mi, Proljecu Mladosti
Oj, Proljece Mirisno

1974 - Pruzi Mi Ruke
Pruzi Mi Ruke
Kako Srcu Svom Da Kazem

1975 - Samo Ti
Samo Ti
Kad Bih Znala

1977 - Tuzno Je Nebo Ljubavi
Tuzno Je Nebo Ljubavi
Mozda Cemo Sada Voljeti Se Vise

1978 - Svu Noc Sam Te Cekala
Svu Noc Sam Te Cekala
Jos Me Jednom Poljubi

1979 - Poletjela Dva Goluba
Poletjela Dva Goluba
Konja Kuje Brate Sulejmane
Asikuje Adem Aga
Sinje More I Tvoje Dubine
Kraj Potoka Bistre Vode
Cempres Viti, Cempres Ponositi
Vezak Vezla Adem Kada
Moj Pendzeru
Star Se Curcic Pomamio
Od Danas Te Dragi Vise Ljubit' Necu
Kaharli Sam, Vecerala Nisam

1979 - Voljeni, Ljubljeni
Voljeni, Ljubljeni
Jos Nije Kasno Za Pravu Ljubav

1984 - U Srcu Mome Zivis Samo Ti
U Srcu Mome Zivis Samo Ti 
Sa Tugom Prolaze Dani
O Cuti, Cuti, Srce Moje
Kako Srcu Svom Da Kazem
Samo Ti
Tuzno Je Nebo Ljubavi
Placem Ja, Placi Ti
Oprosti, Oprosti
Ostaje Jos Jedan Dug
Pruzi Mi Ruke
Kad Bih Znala
Tecite Suze

1988 - S' One Strane Plive
S' One Strane Plive
Gorom Jezde Kiceni Svatovii
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Kraj Vrbasa Sjedi Momce
Po Mojoj Basci Zumbuli Cvetaju
Mene Moja Zakjinjala Majka
Ja Bolujem Mlada Od Sevdaha
Svu Noc Sam Te Cekala
U Avliji
Noc Je Pusta
Vrati Mi Se Ljubavi
Mozda Cemo Sada Voljeti Se Vise
______________________________________________
______________________________________________
MIRROR LINK
______________________________________________

Нема коментара:

Постави коментар