Странице

уторак, 11. март 2014.

Boban Zdravkovic - Diskografija (1982-2011)

   
Boban Zdravkovic - Diskografija (1982-2011)
__________________________________________
1982 - Volite Se I Pevajte
1984 - Dacu, Dacu Sve
1987 - Klinka
1989 - Prastam Ti, Duso
1990 - Pogledaj U Nebo
1992 - Napji Se, Srce
1993 - Nema Veze
1994 - Jos Me Ima
1996 - Ljubav Za Ljubav
1997 - Marakana
1998 - Niko Nema Dva Zivota
2000 - Sta Godine Nama Znace
2001 - 20 Godina Sa Vama
2004 - Do Daske
2006 - Bez Milosti
2008 - Moja Slatka Muko
2011 - Najbolje Do Sada
__________________________________________
__________________________________________
1982 - Volite Se I Pevajte
Dodji Iz Tudjine
Alma
Ta Pesma
Ela, Ela, Cvete Moj
Volite Se I Pevajte
Od Uspomena Se Ne Zivi
Crnokosa Lepotice
Kajanje Je Za Sve Doslo

1984 - Dacu, Dacu Sve
Dacu, Dacu Sve
Mislicu Na Tebe
Svaka Ptica Mora Svome Jatu
Igraj Cocek
Kazi Mami, Kazi Tati
Zapevajmo
Ja Sam Momak Sa Nisave
Pupoljak

1987 - Klinka
Ne Dolazi U Moj San
Neka Cute Uspomene
Ako Ti Sreca Okrene Ledja
Kako Da Te Zaboravim
Mala Moja Marina
Ne Stidi Se Prvi Ljubavi
Klinka
Nista Od Mene Ne Trazi
Vraticu Se

1989 - Prastam Ti, Duso
Prastam Ti, Duso
Pticica
Kad Smo Sami
Prolece Je
Nista Novo Nema
Lazes Srce
Necu Da Gledam Dok Places
Necu Da Stanem
Kazi Joj Pesmo
Poslednja Noc

1990 - Pogledaj U Nebo
Pogledaj U Nebo
Ni Vino Mi Ne Pomaze
Bogatas
Idi Dalje Andzele
Zasto Sam Te Sanjao
Ne Mogu Bez Nje
Jedna Ljubav Dozivela Kraj
Polomljen Sam Kao Casa
Sve Ljubavi Moje

1992 - Napji Se, Srce
Ciganima Srce Dacu
Devojcica
Pakao I Raj
Eno Tamo
Napij Se, Srce
Ciganka
Ej, Kafano
Ne Mogu Ti Prici

1993 - Nema Veze
Nema Veze
Bese Jedno Dete
Lagala Me Jedna Maja
Srecan Put, Ptico Bela
Lose Drustvo
Il' Ce Moja Biti, Il' Me Biti Nece
Podji Sa Mnom Ove Noci
Moja Nevesta

1994 - Jos Me Ima
Ima, Ima
Ko Voleo Nije
Danju Spavam
Sesnaest Ti Je Godina
Da Sam Znao
Vranje
Daj Mi Da Te Volim
Jos Me Ima
Dosta Mi Je Lutanja

1996 - Ljubav Za Ljubav
Budi Moja
Pogledale Oci
Misli, Misli Svako
Cujem Da Si Srecna
Odlazim
Nlo
Ljubav Za Ljubav
Ne Zaboravi
Sta Si Meni

1997 - Marakana
Marakana
Svi U Pariz
Bices Moja Iz Inata
Pun Je Mesec
Ne Zovi Me
Lepo Bese
Mesec Iznad Oblaka
Eh, Kako Bi Srecan Bio

1998 - Niko Nema Dva Zivota
Potrazi Me
Zeno, Sudbino
Dodji Da Se Vidimo
Crne Oci, Neverne
Nevero
Niko Nema Dva Zivota
Cuvari Ljubavi
Zasto Me Ostavi
__________________________________________
__________________________________________
    
__________________________________________
__________________________________________
2000 - Sta Godine Nama Znace
Ima Dana
Ludo Mi Je
Daj Mi Samo Pet Minuta
Strast Me Obuzela
Sta Godine Nama Znace
Takva Si Kakva Si
Cigani I Vino
Pcela
Sapni Mi
Jednoj Zeni
Prve Sede

2001 - 20 Godina Sa Vama
Prokleta Je Amerika
Ne Dolazi
Ptico Bela
Maja
Ciganima Srce Dacu
Sve Ljubavi Moje
Pogledaj U Nebo
Ni Vino Mi Ne Pomaze
Ciganka
Pakao I Raj
Prastam Ti Duso
Pticica
Svi U Pariz
Napij Se Srce
Ne Mogu Ti Prici
Eno Tamo
Hej, Kafano
Ko Voleo Nije

2004 - Do Daske
S Tobom Hocu Sve
Do Daske
Hej, Postari
Usamljen
Tijana
Taxi
Karte
Niti Napred, Niti Nazad
Nikad Dosta Ljubavi

2006 - Bez Milosti
Diskoteka
Jos Sam Ziv
Bez Milosti
Dve Obale
Ne Zaboravi
Ne Dolazi (Remix By D.J. Georgi)
Daj Mi Pet Minuta
Lepa Zena

2008 - Moja Slatka Muko
Greska
Moja Slatka Muko
Neka Pesme Zacute
Nestasna
Opijas Me
Poplava
Stoper
Zagrli Me

2011 - Najbolje Do Sada
Lepa Nislijka
Ne Dolazi U Moj San
Sve Ljubavi Moje
Ciganima Srce Dacu
Prastam Ti Duso
Napij Se Srce
Ni Vino Mi Ne Pomaze
Pogledaj U Nebo
Klinka
Maja
Dodji Iz Tudjine
Vranje
Ljubav Za Ljubav
Daj Mi Samo Pet Minuta
Ptico Bela
Dacu Sve
Ciganka
Pakao I Raj
Pticica
Danju Spavam
Ne Mogu Da Te Zaboravim
Bez Milosti
__________________________________________
__________________________________________
     
__________________________________________

2 коментара: