Странице

четвртак, 04. јул 2013.

Novica Urosevic - Diskografija (1969-2004)

__________________________________________
__________________________________________
1969 - Dve Crvene Ruze
1971 - Nema Srece Bez Tebe
1971 - Ona Je Sve
1973 - Ko Je On Sta Je On
1973 - Rastanak Bez Suza
1974 - Kako Da Prezivim Najtuzniji Dan
1974 - Ko Ce Ludom Srcu Da Dokaze
1975 - Stali Smo Na Pola Puta
1976 - Hteo Sam Da Volim Samo Jednu Zenu
1976 - Ona Hoce Tvoje Mesto
1976 - Umorni Su I Sviraci
1977 - Izdao Sam Samog Sebe
1978 - Hit Parada
1978 - Kceri Moja Kome Da Te Dam (Duet Zorica Brunclik)
1978 - RTB
1981 - Ja Ne Mogu Da Te Mrzim
1985 - Ustaj Sine, Zora Je
1986 - Ne Idi Grlom U Jagode
2004 - Nezaboravni Hitovi
__________________________________________
1969 - Dve Crvene Ruze
Dve Crvene Ruze
Sta Je Zivot Bez Ljubavi
Ona Je Moj Svet
Sta To Ima U Ocima Tvojim

1971 - Nema Srece Bez Tebe
Nema Srece Bez Tebe
Za Poljubac Jedan
Don Zuan
Zasto Nisi Dosla

1971 - Ona Je Sve
Ona Je Sve
Voli Me Ili Ostavi
Ako Nekad Do Rastanka Dodje
Bila Si Lepa

1973 - Ko Je On Sta Je On
Ko Je On Sta Je On
Kafana Mi Je Uteha
Jedno Srce Moli
Takav Je Zivot

1973 - Rastanak Bez Suza
Rastanak Bez Suza
Moram Da Te Ostavim
Ja Moram Da Cekam
Bez Ijedne Reci

1974 - Kako Da Prezivim Najtuzniji Dan
Kako Da Prezivim Najtuzniji Dan
Natalina
Kad Je Sretnes Druze
Dva Zrna Grozdja

1974 - Ko Ce Ludom Srcu Da Dokaze
Ko Ce Ludom Srcu Da Dokaze
Samo Jedno Leto
Ti Si Vatra, Ti Si Oluja
Sreca Je Odletela

1975 - Stali Smo Na Pola Puta
Stali Smo Na Pola Puta
Druze Ne Okreci Glavu

1976 - Hteo Sam Da Volim Samo Jednu Zenu
Hteo Sam Da Volim Samo Jednu Zenu
Jedva Cekam Da Se Vratim

1976 - Ona Hoce Tvoje Mesto
Ona Hoce Tvoje Mesto
Ti U Sebi Imas Nesto

1976 - Umorni Su I Sviraci
Umorni Su I Sviraci
Ona Samo Tebe Voli

1977 - Izdao Sam Samog Sebe
Izdao Sam Samog Sebe
Osveta Jedne Zene

1978 - Hit Parada
Ne Mislimo Isto
Ponovo Sam Pred Vratima Tvojim

1978 - Kceri Moja Kome Da Te Dam (Duet Zorica Brunclik)
Kceri Moja, Kome Da Te Dam

1978 - RTB
Ti U Sebi Imas Nesto
Umorni Su I Sviraci
Ko Je On, Sta Je On
Dva Zrna Grozdja
Osveta Jedne Zene
Izdao Sam Samog Sebe
Ona Hoce Tvoje Mesto
Hteo Sam Da Volim Samo Jednu Zenu
Ponovo Sam Pred Vratima Tvojim
Sreca Je Odletela

1981 - Ja Ne Mogu Da Te Mrzim
Ja Nemogu Da Te Mrzim
Za Koga Se Ova Pesma Peva

1985 - Ustaj Sine, Zora Je
Ustaj Sine Zora Je
Moj Drug I Ja
Gubim Volju Za Zivotom
Gde Si Zivot Potrosio
Nadam Ti Se
Sizika
Ne Volim Kad Gubim
Pitas Se Pitas

1986 - Ne Idi Grlom U Jagode
Od Nule Zivot Pocecu
Ne Idi Grlom U Jagode
Zasto Places Devojko
Nekog Nema Medju Nama
Ulicom Glumim Srecnika
Da Si Moja Devojka
Ne Padam Na Zenske Suze
Nisam Mali

2004 - Nezaboravni Hitovi
Dobro Vece Dobri Ljudi
Ovo Je Moja Kafana
Puklo Srce
Skupljac Uspomena
Opet Se Sa Casom Druzim
Ustaj Sine Zora Je
Umoran Je Stari Ciga
Ulicom Glumim Srecnka
Pitas Se, Pitas
Prijatelji Lazni
Od Nule Zivot Pocecu
Ja Ne Mogu Da Te Mrzim
Za Koga Se Ova Pesma Peva
Sizika
Kad Moj Drug Pije
__________________________________________
__________________________________________
     
__________________________________________

2 коментара:

  1. hvala za velikoga kompozitora i pjevaca-novice urosevica !

    ОдговориИзбриши
  2. Za besplatno preuzimanje čekajte ~ 3 hours 49 Minutes and 54 seconds

    ОдговориИзбриши