Странице

недеља, 23. фебруар 2014.

Dusko Kulis - Diskografija (1982-2011)

   
Dusko Kulis - Diskografija (1982-2011)
_______________________________________
1982 - Ilidza
1983 - Nisu Moje Godine Za Tebe
1985 - Pridji Mi Blize
1987 - Nemirna Ljubav
1988 - Kako Cu Bez Tebe
1990 - Ako Jednom Pozelis Da Odes
1994 - Ne Zovi Me U Zoru
1995 - Kazi Nebo
1996 - Ne Palite Za Mnom Svijecu
1999 - Imas Li Dusu
2000 - Megamix
2001 - Super Mega Mix
2002 - Umri Muski
2003 - Megamix 2004 +
2005 - Otkopcano - Zakopcano
2008 - Eto Pitaj Pola Grada
2009 - Nije Srce Na Prodaju
2011 - Singlovi
_______________________________________
_______________________________________
1982 - Ilidza
Sreli Smo Se Kad Lisce Zazuti
Ljubav Nasu Odnelo Je More

1983 - Nisu Moje Godine Za Tebe
Nisu Moje Godine Za Tebe
Sad Mi Vino Dusu Grije
Pruzi Mi Ruku
Umijesa Se Neko Treci
Daj Mi Obecanje
Pusti Me Da Zivim
Drugome Dajes Sne
Lagala Si Mala
Zelim Da Se Upoznamo
Kuda Da Podjem

1985 - Pridji Mi Blize
Pridji Mi Blize
Bez Tebe Je Gorko Vino
Jasno Mi Je, Jasno
Znas Da Te Volim
Pamtit Cu Te
Hladno Je
Bez Ljubavi Sve Je Pusto
Daj Mi,Daj
Ana
Najljepse Oci

1987 - Nemirna Ljubav
Zadnji Gost
Jedno Davno Ljeto
Cvetovi Bijeli, Cvijetovi Plavi
Draga Marija
Suzo Moja, Suzana
Nemirna Ljubav
Ja Te Drukcije Volim
Nek Se Kaje

1988 - Kako Cu Bez Tebe
Kako Cu Bez Tebe
Jelena
Budi Dobra Prema Meni
Oci Nevjerne
Pustite Me Da Je Sanjam
Hej Kafano
Ko Te Ljubi
Recite Joj Cigani

1990 - Ako Jednom Pozelis Da Odes
Ako Jednom Pozelis Da Odes
Krcmaru, Druze Stari
Sta Ti Je
Ej, Kafano
Sanela
Rastali Smo Se
O, Cigani
Srusilo Se Sve
Eh Da Mogu Da Ne Pijem

1994 - Ne Zovi Me U Zoru
Crna Zena
Mjesece
Ne Zovi Me U Zoru
Nemoj Zoro Istinu Joj Reci
Prosjak
Puce Grom
Sedam Dana Trijeznio Se Nisam
U Mom Kraju Svi Me Znaju..

1995 - Kazi Nebo
Eto Mene, Zemljo Moja
Ivana
Kazi Nebo
Napisite Na Kamenu
Ne Budi Bosanac
Ne Dirajte Moju Bosnu
Slomila Mi Srce
Ubijedit Cu Sebe
Za Herceg Bosnu

1996 - Ne Palite Za Mnom Svijecu
Ne Palite Zamnom Svijecu
Kad Ti Kazu
Da Sam Znao
Krv U Venama
Pjesma Majci
Stani Zvijezdo Danice
Kupit Cu Ti Bisere
Sokole

1999 - Imas Li Dusu
Suzana
Ostani Kraj Mene
Samo Reci Da
Da Si Znala Majko
Tece Voda
Cetrdeseta
Imas Li Dusu
Baci Ruzu
Jelena
Kuco Od Kamena
_______________________________________
_______________________________________
   
_______________________________________ 
_______________________________________
2000 - Megamix
Kulis Mix 1
Kulis Mix 2
Kulis Mix 3
Kulis Mix 4
Kulis Mix 5
Kulis Mix 6
Kulis Mix 7
Cetrdeseta
Suzana

2001 - Super Mega Mix
Kunem Ti Se Zivotom,Pozdrvi Je Pozdravi,Ti Si Zena Mog Zivota, Ne Diraj Mi Jorgovan, Jutro Je, Hani
Otisla Si,Dal Je Moguce,I Tebe Sam Sit Kafano
Umoran Sam Od Zivota,Jedna Prica O Nama,Majci Za Rodendan,Da Volim Drugu Nemogu
Ti Za Ljubav Ni Si Rodena,Srce Je Moje Violina,Danka,Znam Za Sve Sam Kriv
Nedelja,Eh Kad Bi Ti,Tri Zime,Sjecas Li Se One Noci,Nije Ona Svemu Kriva
Idi Siroko Ti Polje,Mene Je Ucilo Vreme,Sunca Nikad Vidjela

2002 - Umri Muski
Umri Muski
Ako Poludim
Kako Zivis Sam Bez Majke Sine
Ovo Vece Pijem Sve Sto Tece
Dijete S Mojim Imenom
Kaznit Cu Te Zeno
5 Godina
Ispod Duge
Kad Sam Pijan
Nije Me U Ratu Metak Ubio
Prijatelju Tebe Cestim Pice

2003 - Megamix 2004 +
Lopov,Ti Mene Ne Volis,Kako Mi Nedostajes,Zeljo Moja ,Zapalicu Pola Grada,Eh Da Nisi
Tebi Moja Mazo,Bezobrazno Zeleni,Prolazi Zivot Kao Reka,Umri Muski,Gde Je Ona Sada,
Slatko Je Ljubit Tanjo,A I Ti Me Iznjeveri ,Ruzica Si Bila, Patim Evo 10 Dana , Hop Cup, Tako Ti Je Mala Moja Kad Ljubi Bosanac
Pjevaj Brate,Varnice,Lutalica,Tanana,Ginem,Drska Zeno Plava, Mala Voli Disko

2005 - Otkopcano - Zakopcano
Otkopcano-Zakopcano
Pukla Ljubav Nasa
Nije Proslo, Hvala Bogu
Samo Bol
Vjestica
Zastave
Poigraj Se Sibicom
Zaplesi
Kukavica
A Gdje Smo Mi

2008 - Eto Pitaj Pola Grada
Nemam Ni Za Pivo
Prevareni Vuk
Skini Ruz
Eto, Pitaj Pola Grada
Prodala Mi Pricu
Njene Godine
Pomirite Me S Njom
Od Kamena Zid
Bila Je Tako Lijepa (Bonus)
Ustaj Sine (Bonus)

2009 - Nije Srce Na Prodaju
Nije Srce Na Prodaju
Nemam Kes
Ti Meni Lazes Sve
Na Stanici Za Nigdje
Djidjimilovic
Tango
Nedaj Svoje Tijelo
Na Liniji Kvar
Zatvori Vrata

2011 - Singlovi
Sarajevo (2010)
Vratit Cu Se Jednom (Vrelo Mog Zivota) (2011)
_______________________________________
_______________________________________
   
_______________________________________ 

1 коментар: