Странице

недеља, 17. фебруар 2013.

Safet Isovic - Diskografija (1957-2009)

Safet Isovic - Diskografija (1957-2009)
____________________________________________
1957 - Kad Ja Podjoh, Draga, Iz Sarajva Grada
1958 - Koliko Je Prijedor Polje
1958 - Oj, Djevojko, Hercegovko
1958 - Sarajcice, Hajdemo
1959 - A Sto Cemo Ljubav Kriti
1962 - Gornju Tuzlu Opasala Guja
1963 - Imal Jada Ko Kad Aksam Pada
1963 - Od Svega Me Sacuvala Majka
1963 - Svud Je Kisa, Svud Je Blato
1963 - Udovcicu, Ne Boluj
1964 - Dobio Sam Tri Poljupca
1964 - Mehmed Pasa
1964 - Mujo Gleda U Mahali Zlato
1964 - Pjesme Iz Bosne
1964 - Telal Vice Po Hercegovini
1965 - Duet Safet Isovic I Zaim Imamovic
1965 - Melodije Ilidze
1965 - Pjesma Sarajevu
1966 - Ilidza 1
1966 - Ilidza 2
1966 - Sve Djevojke Iz Mahale
1967 - Radujem Se Svjetlu Dana
1967 - Spremio Sam Svog Dorata
1967 - Ti Si Draga
1968 - Ako Hoce, Hoce
1968 - Na Mezaru Majka Place
1969 - Hej, Soferi (Duet Zaim Imamovic)
1969 - Ja U Klin Ti U Plocu
1969 - Olivera Vuco I Safet Isovic
1970 - Kad Sretnes Hanku
1970 - Sjaj Mesece Zut
1970 - Sta Ces Meni Ti, Sta Cu Tebi Ja
1971 - Asik Momce
1971 - Danas Jedna, Sutra Druga
1971 - Hajro, Hajrija, Curo Najmilija
1971 - Zivot Sam Ti, Draga, Dao
1972 - Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
1972 - Ne Ljubi Ciganku
1972 - Svi Su Ljudi Isti
1972 - Telal Vice Po Hercegovini
1973 - Moj Konjicu Mili
1974 - Kraj Bagrema (LP)
1974 - Kraj Bagrema (Singl)
1974 - Stara Staza
1975 - Djul Zulejha
1975 - Lovacka Pjesma
1975 - Retrospektiva Najslusanijih Pjesama
1975 - Seher Grade, Banja Luko Mila
1975 - Voljela Je Mene Lazno
1976 - Dok Je Tvoga Djula
1976 - Pjesma O Gavrilu Principu
1976 - Pjesma Sarajevu
1976 - U Haremu Aziz Abdulaha
1977 - I Nova Ce Ljubav Doci
1977 - Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bas-Carsije
1978 - I Nova Ce Ljubav Doci
1979 - Biseri Sevdaha
1979 - Ja Sam Covjek Od Meraka
1979 - Ne Vjeruj Joj, Jarane
1980 - Malenim Sokakom
1981 - Uspesi
1982 - Sevdalinke
1985 - Hitovi
1986 - Sta Se Ovo Bosnom Cuje
1987 - Dva Jarana
1988 - Za Dusu I Sjecanje 1
1988 - Za Dusu I Sjecanje 2
1990 - Najlepse Sevdalinke
1991 - Za Dusu I Sjecanje 1
1991 - Za Dusu I Sjecanje 2 (Uz Pratnju Omera Pobrica)
1991 - Za Dusu I Sjecanje 3 (Zmaj Od Bosne)
1992 - Kralj Sevdaha
1994 - Bosno Moja Poharana
1995 - Car Sevdaha
1995 - Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
1996 - 40 God. Estrade
1996 - Izabrane Sevdalinke 1
1996 - Izabrane Sevdalinke 2
1996 - Sehidski Rastanak
1997 - Zena Ociju Plavih
1999 - Da Zna Zora CD 1
1999 - Da Zna Zora CD 2
1999 - Da Zna Zora CD 3
1999 - Da Zna Zora CD 4
2003 - Koncert Zetra CD 1
2003 - Koncert Zetra CD 2
2003 - Koncert Zetra CD 3
2003 - Legenda O Bosni
2004 - Moj Zumbule, Brigo Moja
2004 - Ne Vjeruj Joj Jarane
2006 - Najljepse Pjesme
2007 - Doajeni BH Sevdalinke CD 1
2007 - Doajeni BH Sevdalinke CD 2
2009 - Folk Zvijezde Zauvijek
2009 - Zapisano U Vremenu CD 1
2009 - Zapisano U Vremenu CD 2
2009 - Zapisano U Vremenu CD 3
____________________________________________
____________________________________________
1957 - Kad Ja Podjoh, Draga, Iz Sarajva Grada
Kad Ja Podjoh, Draga, Iz Saraj'va Grada
Jutros Rano Prodjoh Kraj Morica Hana

1958 - Koliko Je Prijedor Polje
Koliko Je Prijedor Polje
Moj Zumbule (Duet Harmonika Serbo-Petkovic)

1958 - Oj, Djevojko, Hercegovko
Oj, Djevojko Hercegovko
Haj, Banjaluko

1958 - Sarajcice, Hajdemo
Sarajcice, Hajdemo
Kad Ja Podjoh Na Bembasu

1959 - A Sto Cemo Ljubav Kriti
A Sto Cemo Ljubav Kriti (Munavera Berberovic)
Trepetiljka Trepetala
Sto Li Mi Se Radobolja Muti
Djevojka Vice S Visoka Brda (Radmila Jagodic)

1962 - Gornju Tuzlu Opasala Guja
Gornju Tuzlu Opasala Guja
Haj, Otkako Sam Sevdah Svezo
Mislio Sam Svaki Dan
Kad Ja Podjoh, Draga, Od Saraj'va Grada

1963 - Imal Jada Ko Kad Aksam Pada
Imal Jada Ko Kad Aksam Pada
Sinoc Dodje Tudje Momce
Boluje Anka Prijedorka
Djevojcice Mala

1963 - Od Svega Me Sacuvala Majka
Od Svega Me Sacuvala Majka
Zajko Kokorajko (Aleksandar Sarievski)
Evo Srcu Mome Radosti (Predrag Gojkovic)
Zracak Viri Kroz Grancice (Predrag Gojkovic)

1963 - Svud Je Kisa, Svud Je Blato
Svud Je Kisa, Svud Je Blato
Sta Je Uzrok, Moj Dragane

1963 - Udovcicu, Ne Boluj
Udovcicu, Ne Boluj (Zora Dubljevic)
Pjesma O Kiseljaku (Nadezda Cmiljic)

1964 - Dobio Sam Tri Poljupca
Dobio Sam Tri Poljubca
Sa Jablana Crven Listic Pao
Trepetiljka Trepetala
Mujo Kuje Konja Po Mjesecu

1964 - Mehmed Pasa
Mehmed Pasa
U Bastici Ruza Vene
Izidji, Der Fato
Evo Ovu Rumen Ruzu

1964 - Mujo Gleda U Mahali Zlato
Mujo Gleda U Mahali Zlato
Koja Gora Ivo (Zaim Imamovic)
Izadji Der, Fato
Hej, Munira, Dje Ti Je Muharem (I Zaim Imamovic)

1964 - Pjesme Iz Bosne
Sjetuje Me Majka
Zelen Lisce Goru Kiti (I Zaim Imamovic)
Zasto Si Me Majko Rodila (Zaim Imamovic)
Stara Staza (Zaim Imamovic)

1964 - Telal Vice Po Hercegovini
Telal Vice Po Hercegovini
Divno Sarajevo Ilidza Te Krasi
Tamo Dole Niz Mahalu
Cudila Se Aman Ja

1965 - Duet Safet Isovic I Zaim Imamovic
Zvjezda Tjera Mjeseca
Meha Majka...
Pogledajte Sta Mi Fali
Nasa Lijepa Samka

1965 - Melodije Ilidze
Sevdahom Sam Goru Okitio
Radojka I Tine Zivkovic - Raletovo Kolo
Zaim Imamovic - Ne Cekaj Me, Niti Sanjaj
Radojka I Tine Zivkovic - Zoranovo Kolo

1965 - Pjesma Sarajevu
Pjesma Sarajevu
Pod Beharom
Jablani Se Povijaju
Dobio Sam Zumbul Cvijece

1966 - Ilidza 1
Zaim Imamovic - Oj, Ilidzo
Zehra Deovic - Sa Istoka Sunce Milo
Po Zvijezdanom Nebu Mjesec Krece
Beba Selimovic - Kazi Majci Bibo Kceri Mila

1966 - Ilidza 2
Kono Fato
Zora Dubljevic - Imam Tebe, Jedinoga Sina
Zaim Imamovic - Kraj Pendzera Jusuf Stari
Zekija Zeco - Gde Si, Dragi, Tugo Moja

1966 - Sve Djevojke Iz Mahale
Sve Djevojke Iz Mahale
Pozdravi Je, Sunce Milo
U Mostaru, Majko
Oj, Zekija

1967 - Radujem Se Svjetlu Dana
Radujem Se Svjetlu Dana
Sjecas Li Se, Draga, Proslog Ljeta
Djul Halima
Leptirici Mali

1967 - Spremio Sam Svog Dorata
Spremio Sam Svog Dorata
Idem Kuci A Vec Zora
Djevo, Djevo
Da Zna Zora

1967 - Ti Si Draga
Ti Si, Draga
Hej, Moj Jarane
Dilber Dika
Djela, Fato

1968 - Ako Hoce, Hoce
Ako Hoce, Hoce
Propio Se Dujcin Petar
Kad Bi Znala
Sabah Zora

1968 - Na Mezaru Majka Place
Na Mezaru Majka Place
Zelen Orah
Da Sam Pcela
Konja Vodim

1969 - Hej, Soferi (Duet Zaim Imamovic)
Hej, Soferi
Nikome Te Nedam
Prijatelju Moj
Moj Jarane

1969 - Ja U Klin Ti U Plocu
Ja U Klin, Ti U Plocu
Sunce Ljubavi
Haj, Sarajevo Znaj
Andjelija

1969 - Olivera Vuco I Safet Isovic
Himna Coveku (Olivera Vuco)
Mujo Kuje

1970 - Kad Sretnes Hanku
Kad Sretnes Hanku (Sabor)
Sve Sto Mine, Povratka Mu Nema

1970 - Sjaj Mesece Zut
Sjaj Mjesece Zut (Ilidza),
Dilber Dika,

1970 - Sta Ces Meni Ti, Sta Cu Tebi Ja
Sta Ces Meni Ti, Sta Cu Tebi Ja
Ah, Te Zene Vile Bijele
Na Aleji Staroj
Nemoj Samo Njoj

1971 - Asik Momce
Asik Momce
Vrbas Voda Nosila Jablana
Pozdravi Je Sunce Milo
Sjetuje Me Majka
Mujo Gleda U Mahali Zlatu
U Mostaru, Majko
Zelen Lisce Goru Kiti (Zaim Imamovic)
Pod Tuzlom Se Zeleni Mejra
Sve Djevojke Iz Mahale
Sarajcice, Hajdemo
Koliko Je Prijedor Polje
Oj, Zekija

1971 - Danas Jedna, Sutra Druga
Danas Jedna, Sutra Druga
Ako Me Jos Volis
Ne Mogu Vise Bez Nje
Jednu Ljubim, A Mislim Na Drugu

1971 - Hajro, Hajrija, Curo Najmilija
Hajro, Hajrija (Ilidza)
Jedna Ode, Druga Dodje

1971 - Zivot Sam Ti, Draga, Dao
Zivot Sam Ti Draga Dao
Zasto Stalno Pijem

1972 - Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Zarobljeno Srce
Haj Kakve Ajka Crne Oci Ima
Aksam Mrace, Moj Pobogu Brate
Na Jaliji Badem Drvo Raste
S One Strane Vode Sane
Haj, Kolika Je Seher Banja Luka
Gledaj Me Draga
Nigdje Zore Ni Bijela Dana
Vino Pije Selman Aga
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
1972 - Ne Ljubi Ciganku
Ne Ljubi Ciganku (Pesma Leta)
Obecanje Ludom Radovanje

1972 - Svi Su Ljudi Isti
Svi Su Ljudi Isti
Samo Osta Jedna Mala
Niti S Tobom, Nit' Bez Tebe
Zeno Bola Mog

1972 - Telal Vice Po Hercegovini
Telal Vice Po Hercegovini
Sinoc Dodje Tudje Momce
Nemoj Samo Njoj
Cudila Se Aman Ja
Gornju Tuzlu Opasala Guja
Sjaj Mjesece Zut
Vrbas Voda Nosila Jablana
Jablani Se Povijaju
Od Svega Me Sacuvala Majka
Ja U Klin, Ti U Plocu
Kad Bi Znala
Sa Jablana Crven Listic Pao

1973 - Moj Konjicu Mili
Moj Konjicu Mili
Sta Bi Sevdah Bez Nas Dvoje

1974 - Kraj Bagrema (LP)
Kraj Bagrema
Ne Ljubi Ciganku
Sjaj Mjesece Zut
Sta Bi Sevdah Bez Nas Dvoje
Svi Su Ljudi Isti
Obecanje Ludom Radovanje
Pjesma Neretvi
Seher Grade Banjaluko Mila
Stara Staza

1974 - Kraj Bagrema (Singl)
Kraj Bagrema (Ilidza)
Moj Ahbabu

1974 - Stara Staza
Stara Staza
Pjesma Neretvi

1975 - Djul Zulejha
Djul Zulejha
Oj Safete, Sajo Sarajlijo (Duet Nada Mamula)

1975 - Lovacka Pjesma
Lovacka Pjesma
Ostala Je U Sjecanju

1975 - Retrospektiva Najslusanijih Pjesama
Kraj Bagrema
Ne Ljubi Ciganku
Uzeh Djugum I Mastrafu
Sta Bi Sevdah Bez Nas Dvoje
Svi Su Ljudi Isti
Obecanje Ludom Radovanje
Pjesma Neretvi
Seher Grade Banjaluko Mila
Stara Staza

1975 - Seher Grade, Banja Luko Mila
Seher Grade, Banja Luko Mila
Uzeh Djugu I Mastrafu

1975 - Voljela Je Mene Lazno
Voljela Je Mene Lazno
Dodji Mi, Draga

1976 - Dok Je Tvoga Djula
Dok Je Tvoga Djula (Beogradski Sabor)
Niz Polje Idu, Babo, Sejmeni

1976 - Pjesma O Gavrilu Principu
Pjesma O Gavrilu Principu
Koja Gora Ivo

1976 - Pjesma Sarajevu
Skopsko Oro (Nar. Ork. Galevski-Nancevski)
Kap Veselja (Lola Novakovic)
Pjesma Sarajevu

1976 - U Haremu Aziz Abdulaha
U Haremu Aziz Abdualaha
Putuj Vjetre

1977 - I Nova Ce Ljubav Doci
I Nova Ce Ljubav Doci
Dva Zrna Grozdja

1977 - Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bas-Carsije
Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bas Carsije
Ja Sam Lovac Od Imena

1978 - I Nova Ce Ljubav Doci
I Nova Ce Ljubav Doci
Lovacka Pjesma
Ostala Je U Sjecanju
Voljela Je Mene Lazno
Ko Se Jednom Napije
Ja Sam Lovac
Dodji Mi, Dodji, Draga
Dva Zrna Grozdja

1979 - Biseri Sevdaha
Na Bembasi Na Babica Basci
Put Putuje Latif Aga
Zaprosio Alija
Da Zna Zora
Omer Beze
Sto Ti Je Stano Mori
Jel Ti Zao Sto Se Rastajemo
Bolna Lezi Dilber Duda
Povela Je Jelka
Platno Bijeli Sarajka Djevojka

1979 - Ja Sam Covjek Od Meraka
Ja Sam Covjek Od Meraka
Dozivjecu Sto Godina

1979 - Ne Vjeruj Joj, Jarane
Ne Vjeruj Joj Jarane
Bosno Moja

1980 - Malenim Sokakom
Malenim Sokakom
U Bastici Ruza Vene
U Mostaru, Majko
Prolazi Jesen
Kada Moja Mladost Prodje
Razbolje Se,Srce Moje
Ne Pitaj Me Stara Majko
Bosno Moja, Zemljo Mila
Moj Bagreme
Bosno Moja, Lijepih Planina

1981 - Uspesi
Ja Sam Covjek Od Meraka
Dozivjecu Sto Godina
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Jahao Sam Konje
Ja Sam Lovac Od Imena
Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bascarsije
Pokraj Kuce Male
Od Sarajva Do Mostara
Zarasle Su Staze Moje
Divno Sarajevo

1982 - Sevdalinke
Djaurko Mila
Asikuje Adem Aga
San Zaspala
Ja Prosetah Nano
Banja Luko
U Seheru Kraj Bistra Vrbasa
Haj, Otkako Sam Sevdah Svezo
Moj Zumbule
Od Danas Te Draga
Dosla Drina
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
1985 - Hitovi
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Od Sarajva Do Mostara
Divno Sarajevo
Ja Sam Covjek Od Meraka
Zarasle Su Staze Moje
Pokraj Kuce Male
Jahao Sam Konje
Ja Sam Lovac Od Imena

1986 - Sta Se Ovo Bosnom Cuje
Sta Se Ovo Bosnom Cuje
Grana Od Bora
Oci Moje Kletvom Bih Vas Kleo
Oj Javore, Javore
Zaplakala Stara Majka
Sjecas Li Se Draga Ti
Evo Ovu Rumen Ruzu
Mislio Sam Svaki Dan
Vozila Se Po Vrbasu Ladja

1987 - Dva Jarana
Dva Jarana
Zena Ociju Plavih
Tudje Ruke
Danas Jedna, Sutra Druga
Uzdaj Se U Mene
Jedna Cerga Meni Dosta
Ne Pitaj Me Stara Majko
Cako, Cakana

1988 - Za Dusu I Sjecanje 1
Kisa Bi Pala
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Kad Ja Podjoh Aman
Moj Dilbere
Dva Morica
Mujo Kuje
Vino Piju Dva Mila Jarana
Nigdje Zore Ni Bijela Dana

1988 - Za Dusu I Sjecanje 2
Kad Sretnes Hanku
Pozdravi Je Sunce Milo
Dok Je Tvoga Djula
Voljela Je Mene Lazno
Jablani Se Povijaju
Rusio Sam Gnijezda Tudja
Bosna Moja
I Nova Ce Ljubav Doci

1990 - Najlepse Sevdalinke
Bosno Moja
San Zaspala
Kisa Bi Pala
Dok Je Tvoga Djula
Moj Zumbule
U Seheru Kraj Bistra Vrbasa
Kad Sretnes Hanku
Grana Od Bora
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Jablani Se Povijaju
Na Bembasi Na Babica Basci
Moj Dilbere
Balada O Moricima
Oci Moje Kletvom Bih Vas Kleo
Nigdje Zore Ni Bijela Dana

1991 - Za Dusu I Sjecanje 1
Uzdaj Se U Mene
Jedna Cerga Meni Dosta
Dva Jarana
Tudje Ruke, Tudje Usne
Ne Pitaj Me Stara Majko
Moj Dilbere
Grana Od Bora
Moj Zumbule
Jablani Se Povijaju
Nigdje Zore Ni Bijela Dana

1991 - Za Dusu I Sjecanje 2 (Uz Pratnju Omera Pobrica)
Imal Jada Ko Kad Aksam Pada
Sto Nam Nema Sa Drine Vedrine
Mujo Djogu Po Mejdanu Voda
Propio Sam Zenino Prstenje
Zmaj Od Bosne
Omer Beze Na Kuli Sedjase
Ja Zagrizoh Sareniku Jabuku
Na Put Se Spremam

1991 - Za Dusu I Sjecanje 3 (Zmaj Od Bosne)
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Nemoj Samo Njoj
Da Sam Sjajna Mjesecina
Bulbul Pjeva Okolo Mostara
Od Kako Je Banja Luka Postala
Na Mezaru Majka Place
Kad Bi Znala
Pjevaj Bosno Pa Me Razveseli
Andjelija

1992 - Kralj Sevdaha
Zmaj Od Bosne
Zarasle Su Staze Moje
Na Mezaru Majka Place
Jahao Sam Konje
Ko Se Jednom Napije
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Braca Morici
Kisa Bi Pala, Pasti Ne Moze

1995 - Car Sevdaha
Ja Sam Covjek Od Meraka
Dozivjecu Sto Godina
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Jahao Sam Konje
Ja Sam Lovac Od Imena
Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bascarsije
Pokraj Kuce Male
Od Sarajva Do Mostara
Zarasle Su Staze Moje
Divno Sarajevo
Dva Jarana
Zena Ociju Plavih
Tudje Ruke
Danas Jedna, Sutra Druga
Uzdaj Se U Mene
Jedna Cerga
Ne Pitaj Me, Majko
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
1994 - Bosno Moja Poharana
Bosno Moja, Poharana
Slavuj Tica Mala
Ja U Klin Ti U Plocu
Sve Behara
Sta Bi Bila Djuzel Djula
Ni Bajrami Vise Nisu
Sjetuje Me Majka
Ah Te Zene, Vile Bijele
Sta Ces Meni Ti, Sta Cu Tebi Ja
Sarajke

1995 - Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Braca Morici
Kisa Bi Pala
Zmaj Od Bosne
Zarasle Su Staze Moje
Na Mezaru Majka Place
Od Sarajeva Do Mostara
Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bas Carsije
Tudje Ruke, Tudje Usne
Zena Ociju Plavih
Danas Jedna Sutra Druga
Ja Sam Covjek Od Meraka
Dozivjecu Sto Godina
Jahao Sam Konje
Ja Sam Lovac Od Imena

1996 - 40 God. Estrade
Bosno Moja
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Jablani Se Povijaju
Kisa Bi Pala
Moj Dilbere
Moj Zumbule
Na Bembasi Na Babica Basci
Ah, Meraka U Veceri Rane
Asikuje Adem Aga
Da Zna Zora
Djul Zulejha
Omer Beze
Put Putuje Latif Aga
San Zaspala
U Seheru Kraj Bistra Vrbasa

1997 - Zena Ociju Plavih
Od Sarajeva Do Mostara
Zarasle Su Staze Moje
Dva Jarana
Zena Ociju Plavih
Prodjoh Bosnom Kroz Gradove
Divno Sarajevo
Ja Cu Kraj Tebe Biti
Pokraj Kuce Male

1999 - Da Zna Zora CD 1
Asik Momce Kroz Mahalu
Cempres Viti
Ciganka
Da Zna Zora
Kad Ja Podjoh Na Bembasu
Kad Sretnes Hanku
Asikuje Adem Aga
Ne Mogu Bez Nje
Oj Javore, Javore
Da Sam Sjajna Mjesecina
Pod Tuzlom Se Zeleni Meraja
Pozdravi Je, Sunce Milo
Banja Luko Vatrom Izgorjela
Rijeko Bosno
Sjetuje Me Majka
Tebi, Majko, Misli Lete
U Haremu Aziz Abdulaha

1999 - Da Zna Zora CD 2
Na Bembasi Na Babica Basci
Jednu Ljubim A Mislim Na Drugu
Sa Gradacca Bijele Kule
Bulbul Pjeva Okolo Mostara
Haj Banjaluko
Platno Bijeli Sarajka Djevojka
Mislio Sam Svaki Dan
Fatima
Put Putuje Latif Aga
Ne Ljubi Ciganku
Gdje Je Sada Lijepa Halima
Omer Beze
Lijepi Li Su Mostarski Ducani
Sehidski Rastanak
Jablani Se Povijaju

1999 - Da Zna Zora CD 3
Ne Vjeruj Joj, Jarane
Grana Od Bora
San Zaspala
Ja Prosetah Hano
Zaplakala Stara Majka
Sjecas Li Se, Draga
Evo Ovu Rumen Ruzu
Danas Jedna, Sutra Druga
Vozila Se Po Vrbasu Ladja
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Pozdrav Saljem Dragoj
Dok Je Tvoga Djula
Na Put Se Spremam
Gornju Tuzlu Opasala Guja
Ne Pitaj Me, Majko
I Nova Ce Ljubav Doci
Aman Bosno Moja
Djul Zulejha

1999 - Da Zna Zora CD 4
Jedna Cerga Meni Dosta
Putuj Vjetre
Sta Se Ovo Bosnom Cuje
Sto Li Mi Se Radobolja Muti
Vratnik Pjeva
Cudila Se Aman Ja
Oj, Zekija
Vrbas Voda Nosila Jablana
Sve Djevojke Iz Mahale
Malenim Sokakom
Moj Zumbule
Od Kako Je Banja Luka Postala
U Seheru Kraj Bistra Vrbasa
Haj, Dosla Drina
Moj Bagreme
U Mostaru, Majko
Kisa Bi Pala
U Stambolu Na Bosforu
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
1996 - Izabrane Sevdalinke 1
Put Putuje Latif Aga
Zaprosio Alija
Da Zna Zora
Omer Beze
Koliko Je Prijedor Polje
Djul Zulejha
Sto Li Mi Se Radobolja Muti
Na Put Se Spremam
Cudila Se Aman Ja
Ah, Meraka U Veceri Rane

1996 - Izabrane Sevdalinke 2
Na Bentbasi, Na Babica Basti
Asikuje Adem Aga
San Zaspala
Ja Prosetah Hano
Platno Bijeli Sarajka Djevojka
U Seheru Kraj Bistra Vrbasa
Haj, Otkako Sam Sevdah Svezo
Moj Zumbule
Od Danas Te, Draga
Haj, Dosla Drina

1996 - Sehidski Rastanak
Sehidski Rastanak
Dvije Planine
Slavuj Ptica Mala
Kadiraga Skadranine
Jahao Sam Konje
Divno Sarajevo
Ni Bajrami Vise Nisu
Sjetuje Me Majka
Cempres Viti
Svukud Kisa
Sarajevski Ducani
Od Sabaha Do Aksama

2003 - Koncert Zetra CD 1
Najava - Ismeta Dervoz
Bosno Moja Poharana
Rijeko Bosno
Sjetuje Me Majka
Put Putuje Latif Aga
Mostarski Ducani
Moj Dilbere - Elvira Rahic
Snijeg Pade - Elvira Rahic
Sarajevo, Nije Sala (Benjamin Isovic), Tebi Majko ...
Visegrade Grade
Sa Gradacca Bijele Kule

2003 - Koncert Zetra CD 2
Prolazi Jesen - Safet I Halid Beslic
Prodjoh Bosnom - Safet I Halid Beslic
Kisa Bi Pala
Vratnik Pjeva
Platno Bijeli
Nigdje Zore
Moj Bagreme
U Stambolu
Zute Dunje
U Trebinju Gradu
Dva Morica

2003 - Koncert Zetra CD 3
Bosno Moja - Hari Mata Hari
Bembasa - Safet I Hari Mata Hari
Halima
Aman
Djul Zulejha - Safet I Haris Dzinovic
Mujo Kuje - Haris Dzinovic
Kad Sretnes Hanku
Jablani Se Povijaju
Evo Srcu Mom Radosti - Kemal Montero
Oj, Safete, Sajo Sarajlijo - Aldijana Tuzlak I Ivan Becar
Fatima
Kad Ja Podjoh Aman

2003 - Legenda O Bosni
Fatima
Latif'aga
Tebi Majko
Halima
Rijeko Bosno
Mostarski Ducani
Aman
U Stambolu Na Bosforu
Vratnik Pjeva
Visegrade Grade
U Trebinju Gradu
Sehidski Rastanak (Instrumental)

2007 - Doajeni BH Sevdalinke CD 1
Snijeg Pade Drumi Zapadose
Mustafu Majka Budila
Po Mojoj Basti Zumbuli Cvjetaju
Uzeh Djugum I Mastrafu
Sjajni Mjesec Na Trebevic Sjeo
Kraj Vrbasa
Kasno Prodjoh Kraj Morica Hana
Kad Ja Podjoh Na Bentbasu
Poranila Na Vodicu Zlata
Oj, Djevojko Asik Duso
U Basti Mi Zumbul Cvijeta
Pod Tuzlom Se Zeleni Meraja
Cudila Se Aman Ja
Bulbul Pjeva Okolo Mostara

2007 - Doajeni BH Sevdalinke CD 2
Vrbas Voda Nosila Jablana
Svud Je Kisa, Svud Je Blato
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Konja Vodim Pjeske Hodim
Negdje U Daljine
Pokraj Save Bagrem Drvo Raste
Moj Zumbule Brigo Moja
Djela Fato
Izvi Se Mujo
Tamo Dolje Niz Mahalu
Mujo Kuje
Koliko Je Prijedor Polje
Jablani Se Povijaju
Sevdahom Sam Goru Kitio
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
2004 - Moj Zumbule, Brigo Moja
Kad Ja Podjoh Na Bembasu
Oj, Djevojko Hercegovko
Haj, Banjaluko
Moj Zumbule, Brigo Moja
Svud Je Kisa, Svud Je Blato
Sta Je Uzrok, Moj Dragane
Djulzulejha
Oj Safete, Sajo, Sarajlijo
Sarajcice Hajdemo
Koja Gora Ivo
U Haremu Aziz Abdulaha
Putuj Vjetre

2004 - Ne Vjeruj Joj Jarane
Ne Vjeruj Joj Jarane
Bosno Moja
Trepetiljka Trepetala
Odakle Se Kcerko Cuju Pjesme Divne
Haj San Zaspala
Koja Gora Razgovora Nema
Izadjider Fato
Hej Munira Dje Ti Je Muharem
Zelen Lisce Goru Kiti
Zasto Si Me Majko Rodila
Stara Staza
Pozdrav Saljem Dragoj Na Daleko

2006 - Najljepse Pjesme
Ja Sam Covek Od Meraka
Dozivecu Sto Godina
Prodjoh Bosnu Kroz Gradove
Jahao Sam Konja
Ja Sam Lovac Od Omena
Ko Se Jednom Napije Vode Sa Bas Carsije
Pokraj Kuce Male
Od Sarajeva Do Mostara
Zarasle Su Staze Moje
Divno Sarajevo
Dva Jarana
Zena Ociju Plavih
Tudje Ruke
Danas Jedna, Sutra Druga
Uzdaj Se U Mene
Jedna Cerga
Ne Pitaj Me Majko

2009 - Folk Zvijezde Zauvijek
Stara Staza
Kad Ja Podjoh Na Bembasu
Sjetuje Me Majka
Trepetljika Trepetala
Bosno Moja
Moj Zumbule, Brigo Moja
Oj Djevojko Hercegovko
Zelen Lisce Goru Kiti
Djul Zulejha
Zasto Si Me, Majko, Rodila
Vrbas Voda Nosila Jablana
Sve Djevojke Iz Mahale
Koja Gora Ivo
Sarajcice, Hajdemo
Sto Li Mi Se Radobolja Muti
Asik Momce
Pozdravi Je, Sunce Milo
Oj Safete, Sajo, Sarajlijo
Izadjider, Fato

2009 - Zapisano U Vremenu CD 1
Jablani Se Povijaju
Kraj Bagrema
Od Svega Me Sacuvala Majka
Ne Ljubi Ciganku
Jedna Ode,Druga Dodje
Evo Ovu Rumen Ruzu
Mislio Sam Svaki Dan
Da Zna Zora
Ako Hoce, Hoce
Kad Bi Znala
Zivot Sam Ti Draga Dao
Vrbas Voda Nosila Jablana
Nigdje Zore Ni Bijela Dana
Danas Jedna,Sutra Druga
Divno Sarajevo
Kad Ja Podjoh Draga Do Sarajeva Grada
Djevojka Sokolu Zulum Ucinila
Sta Ces Meni Ti,Sta Cu Tebi Ja
Svi Su Ljudi Isti
Zasto Suze Lijem
Jednu Ljubim A Mislim Na Drugu
Ne Mogu Vise Bez Nje

2009 - Zapisano U Vremenu CD 2
Ako Me Jos Volis
Sjaj Mjesece Zut
Stara Staza
Seher Grade,Banja Luko Mila
Spremio Sam Svog Dorata
Ja U Klin Ti U Plocu
Idem Kuci A Vec Zora
Propio Se Dojcin Petar
U Bastici Ruza Vene
Bosno Moja
Jahao Sam Konje,Asikovo,Pio
Zeno Bola Mog
Nit' S Tobom,Nit' Bez Tebe
Gledaj Me Draga
Pjesma Sarajevu
Sevdahom Sam Goru Okitio
Pjesma Neretvi
Cudila Se Aman Ja
Sinoc Dodje Tudje Momce
Sa Jablana Crven Listic Pao
Konja Vodim

2009 - Zapisano U Vremenu CD 3
Kad Sretnes Hanku
Sabah Zora
Djela Fato
Hajro,Hajrija,Curo Najmilija
Djevo,Djevo
Uzeh Djugum I Mastrafu
Kono Fato
Da Sam Pcela
Niz Polje Idu Babo Sejmeni
Hej,Kakve Ajka Crne Oci Ima
Ima L' Jada Ko Kad Aksam Pada
Telal Vice Po Hercegovini
Od Kako Sam Sevdah Svezo
Gornju Tuzlu Opasala Guja
Na Mezaru Majka Place
Dilber Dika
Izadji Der,Fato
Djul Halima
Dok Je Tvoga Djula
Haj,Sarajevo Znaj
Na Aleji Staroj
____________________________________________
____________________________________________

Нема коментара:

Постави коментар