Странице

среда, 12. јун 2013.

Rokeri S Moravu - Diskografija (1979-2007)

Rokeri S Moravu - Diskografija (1979-1986)
________________________________________
1979 - Corbast Pasulj Volem
1980 - Krkenzi Kiriki Evri Dej
1981 - Keskese
1982 - Ja Tarzan A Ti Dzejn
1982 - Naj Veri Best
1983 - Aerobik
1984 - Tepsija
1985 - Picerija
1986 - Medjunarodni Poljoprviredni Ansambl
1987 - Cu Se Kacim
1987 - Pevu U Glas
1988 - Jugoslovenska Ploca
1989 - Tajna Vecera
1990 - Pomozi Boze
1990 - Srbija Se Umirit Ne Moze
1991 - Nindza Kornjace
1996 - Golden Hits
2004 - Sabrana Nedela CD 1
2004 - Sabrana Nedela CD 2
2004 - Sabrana Nedela CD 3
2004 - Sabrana Nedela CD 4
2004 - Sabrana Nedela CD 5
2004 - Sabrana Nedela CD 6
2005 - Singlovi
2007 - Projekat
________________________________________
________________________________________
1979 - Corbast Pasulj Volem
Stojadinka Ovce Sisa
Mali Milojica
Ziv Ti Ja
Bosiljka
Milojko
Corbast Pasulj Volem
Turio Ljubisa Pivo Da Se Ladi
Rokersko Kolo
Raste Korov Oko Plota
Milka
Kod Djoku U Disko
Bol Boluje Zikina Kobila
Dunavski Vihor
Ruska Peruska
Slobodankino Kolo
Zelje, Cestitke, Pozdravi

1980 - Krkenzi Kiriki Evri Dej
Drma, Drma Plovak
Armonika Dugmetara
U Vecernju Skolu
Bluz Dibiduz
Butik Kod Babu Staku
U Ljubavnu Ladju Nasu
Moj Crni Zivotije
Krkenzi Kikiriki Evri Dej
Oce Mi Se
Moj Se Pevac Spandjo Sa Tvoju Kokosku
Sindja Iz Micigen
Rodjaci
Tango Javorka
Oglasno Kolo
Komsije
Izem Ti Zivot
Zelje, Cestitke I Pozdravi 2

1981 - Keskese
Keskese
Dodji Draga U Vrnjacku Banju
Kraljevic Marko
Kad Se Vrnem I Frankfurt Na Majnu
Sex Na Ex
Udao Sam Tastu U Bajinu Bastu
Sajkaca Mi Preko Oci Pala
Kreketuse Krekecu
Zelje Cestitke I Pozdravi 2
Mister Drajver

1982 - Ja Tarzan A Ti Dzejn
Ja Tarzan, A Ti Dzejn
Crna Krava, Belo Mleko
Big Biznis
U Nasega Rajka
Daj Ribu
Hajde Mala Pomozi Kolezi
Volem Te Stanojka
Sisoje, Bidi Veseo
Zelje Cestitke I Pozdravi 3
Senjorita Porfavor
Eci, Peci, Pec

1982 - Naj Veri Best
Stojadinka Ovce Sisa
Mali Milojica (Verzija '82)
Turio Ljubisa Pivo Da Se Ladi
Drma, Drma Plovak
Tango Javorka
Keskese
Kod Djoku U Disko
Corbast Pasulj Volem
Zelje, Pozdravi I Cestitke
Disko Rokeri

1983 - Aerobik
Kobac Juri Male Tice
Nemoj Da Se Plasis
Zelje, Cestitke, Pozdravi, Epp, I Mali Oglasi
Erzika
Help
Pirocanski Ca Ca Ca
Cmok , Cmok
Oj Moravo
Rani Kuce Pa Ce Te Ujede

1984 - Tepsija
Pomoravac
Radio Moravski Plicak (Zelje Cestitke)
Cela Rok
Daj Mi Majko Milionce
Jaja,Jaja
Tepsija
Srca Do Kolena
Ladne Sarne Na Plitkom Tanjiru
Kuj Zivi Od Muziku
Laza I Sima

1985 - Picerija
Cico Vestico
Picerija
4443-443 (Taksista)
Odmor U Grcku
Case Perem
Bocino Kolo
Tufahija
Zika Kisobranac
Polka
Satic Mali
Banana Kubana
Rtv- Moravski Plicak

1986 - Medjunarodni 
Poljoprviredni Ansambl
Na Lepu Plavu Moravu
Jao, Druze Milicioneru
Oklagija
Milanka
Dve Debele Vole Mene
Sukijaki
Top Lista
Diskusija
Devet Sati Udara
Samsula
________________________________________
________________________________________
  
________________________________________
________________________________________
2004 - Sabrana Nedela CD 1
Stojadinka Ovce Sisa
Tango Javorka
Moj Se Pevac Spandjo Sa Tvoju Kokosku
Kraljevic Marko
Keskese
Devet Sati Udara
Tepsija
Mister Drajver
Seva
Vruce Pivo-Ladna Supa
Volem Te Stojanka
Visok Datum A Ja Cura Mala
Milka Osi Carapu Od Svilenu Bubu
Stojna Mome Ubavo
Daj Mi Majko Milionce
Darinka Carinka
Dve Gajbe Piva
Kreketuse Krekecu
Ujs Bre
Dje Ozeni Zenu Milicajca
Zelje,Cestitke I Pozdravi

2004 - Sabrana Nedela CD 2
Turio Ljubisa Pivo Da Se Ladi
Dinastija
Daj Ribu
Bosiljka
Erzika
Kobac Juri Male Tice
Leblebija
Aerobik
Ne Cackaj Mecku
Dodji Draga U Vrnjacku Banju
Dvije Kvarne Stoperke
Drk Drk
Eci Peci Pec
Kelneri
Samsula
Svi Smo Duzni
Prvo Skoci,Ondak Reci Hop
Milanka
Obozavam Da Se Bakcem Sa Zene
Si Senjor
Zelje,Cestitke I Pozdravi

2004 - Sabrana Nedela CD 3
Krkenzi Kikiriki Evri Dej
Milojko
Crna Krava-Belo Mleko
Digidaj,Digidaj
Bluz Dibiduz
Brisem Suze S Rolnu Toalet Papira
Je`Si Krstena Bre Zeno
Rep Repa
Sajkaca Mi Preko Oci Pala
Drakula
Pus Pus
Bol Boluje Zikina Kobila
E Pe Pe Kolo
Dve Debele Vole Mene
Odmor U Grcku
Kad Se Vrnem Iz Frankfurt Na Majnu
Diskusija
Moj Crni Zivotije
U Nasega Rajka Golema Svirajka
Sto Si Me Prebila
Rad,Red I Disciplina
Zelje,Cestitke I Pozdravi

2004 - Sabrana Nedela CD 4
Ja Tarzan A Ti Dzejn
Corbas Pasulj Volem
Polka
Kod Djoku U Disko
Ole,Ole
Zanoktice Grickam A Nokti Preskacem
Turso,Tursija
Rada Lambada
Pirocanski Ca Ca Ca
Penzija Mi Mala
Jao Druze Milicioneru
Cmok Cmok
Sukijaki
Cu Se Kacim
Srbija Se Umiriti Ne Moze
Armonika Dugmetara
Ladne Sarme Na Plitkom Tanjiru
Jaja,Jaja
Kura
U Kladovo Na Centalu
Zelje,Cestitke I Pozdravi

2004 - Sabrana Nedela CD 5
Mali Miloica
Ajde Mala Pomogni Kolezi
Cico Vestico
Udao Sam Tastu U Bajinu Bastu
Traviata
Zalosan Sam Zato Pijem
Oklagija
Cela Rok
Deso,Imas Dobro Meso
Kafana
Satic Mali
Pomoravac
Zeno Moja Iz Prvoga Braka
Case Perem-Ruke Mi Prljave
Metak
Big Biznis
Navuko Sam Grdan
Srca Do Kolena
Oce Mi Se
Ne Zeni Se Jarane

2004 - Sabrana Nedela CD 6
Picerija
Drma,Drma Plovak
U Tri I Deset Za Rumu
Svarceneger
Seks Na Eks
Sve Sto Guske Pokakise
Tufahija
Mika Iz Trstenika
Duso Nemo Da Se Plasis
Rani Kuce Pa Ce Te Ujede
Karakondzule
Oj Lijepa Gorska Vilo
Ja Sam Mica Iz Kafica
Zika Kisobranac
Strinken Drinken
Ruska Peruska
Cupavocka
Na Lepu Plavu Moravu
Lepa Seka
Laza I Sima
________________________________________
________________________________________
  
________________________________________
________________________________________
1987 - Cu Se Kacim
Cu Se Kacim
Zalostan Sam Zato Pijem
Ne Zeni Se Jarane
Moj Fantic
Svi Smo Duzni
Lepa Seka
Mali Oglasi I Tv Skotovi
Visok Datum A Ja Cura Mala

1987 - Pevu U Glas
Patak Daca
Chupavochka
Shatobrian
Kura
Peruanska
Metak
Drakula
Dodzi Mache
Majstor Zika
Festival

1988 - Jugoslovenska Ploca
Ole,Ole
Oj, Lijepa Gorska Vilo
Jesi Krstena Bre Zeno
Prvo Skoci,Ondak Kazi Hop
Ja Sam Mica Iz Kafica
Lipa Mare Voli Djoku
Karakondzule
Zanoktice Grickam,Nokti Preskacem
U Beograd Stize Glas

1989 - Tajna Vecera
Prolog
Joj Nemoj Mile Nista Politick
Kafana
Sve Sto Guske Pokakise
Leblebija
Rtv Moravski Plicak
Tajna Vecera
Bluz Dibiduz
Vruce Pivo Ladna Supa
Dje Ozeni Zenu Milicajca
Fantic
Epp Kolo

1990 - Pomozi Boze
Pomozi Boze
Brisem Suze S Rolnu Toalet Papira
Skoci Riba Pusta
Obozavam Da Se Bakcem Sa Zene
Rada Lambada
Dodji Maro, Bubo Cicina
Stojna Mome Ubavo
Tursija
Zeno Moja Iz Prvoga Braka

1990 - Srbija Se Umirit Ne Moze
Srbija Se Umirit Ne Moze
Seva
U Kladovu Na Centralu
Navuko Sam Grdan
Penzija Mi Mala
Ujs Bre
Sto Si Me Prebila
Mika Iz Trstenika
K'o Sto Rece Mihalj Kertes
Pracka Kolo
Sta Te Peca Resa
Dzudza Devojka

1991 - Nindza Kornjace
Nindza Kornjace
Ja Sam Ovde Stranac
Rep - Repa
Corbast Pasulj Volem (Verzija '91)
Ne Cackaj Mecku
Mali Milojica (Verzija '91)
Svarceneger
Milojko (Verzija '91)
Deso, Imas Dobro Meso
Dve Gajbe Piva
Bosiljka (Verzija '91)
Prvo Skoci Ondak Kazi Hop (Verzija '91)
Raste Korov Oko Plota (Verzija '91)
Moj Sat
Marketing Kolo I
Marketing Kolo Ii
Disko Rokeri 2

1996 - Golden Hits
Vruce Pivo, Ladna Supa
Balkan Baha Men
Kafana
Corbas Pasulj
Dinastija
Darinka Carinka
Deso, Imas Dobro Meso
Drk, Drk
Devet Sati Udara
Moj Se Pevac Spando Sa Tvoju Kokosku
Dje Ozeni Zenu Milicajca
Jaja
Jesi Krstena Bre Zeno
Kolo
Lepa Seka

2005 - Singlovi
Nocas Sanjam Sarmu
Kod Baba Staku U Butik
Sajo

2007 - Projekat
Proja
Sms
Daj Sta Das Ako Boga Znas
Silikoni
Baklava
Iz Dvojke U Keca
Ajde Ajde
Meraklije
Eroticna Zona
Mene Majka Salje U Kafanu
Tabloidi
Pumpam Gumu
Nema Vece Budale Od Mene
Vido Sam Te U Zarkovu
Dabogda Ti
Vencavam Se Draga Popodne U Sredu
Volim I Tastu I Majku
Shit Pesma
Mene Zene Jure Od Pre Podne
Zelje, Cestitke, Pozdravi
________________________________________
________________________________________
  
________________________________________

5 коментара:

  1. jel zna neko kako se zove pesma, a reci idu ovako izvadicu vizu da odem u parizu da iz bliza vidim mona lizu... valjda ide tako pesma

    ОдговориИзбриши
  2. Potrebna obnova linkova ako je moguće u turbobit.net, unapred hvala!!!

    ОдговориИзбриши
  3. da li neko mozda zna kako se zove pesma od njih a tekst ide...

    "sta mi fali zar nisam sarmantan,skroman,saskast,pouzdan,galantan nema zene koja nece mene,svaka skoci kad mi vidi oci"

    pomagajte :)

    ОдговориИзбриши